نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. آذر 1392 - 11:45
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: بسیج مدرسه بزرگ انسان سازی است و حضور بسیج بعد از 35 سال مبارزه با تمام غرب آنها را وادار به تسلیم در برابر خواسته های انقلاب اسلامی ایران کرد.

به گزارش چهار فصل به نقل از بویرخبر،سرتیپ دوم پاسدار یونس امیری در اجتماع بزرگ بسیجیان عاشورایی در یاسوج خاطر نشان کرد: هفته بسیج متعلق به شما بسیجیان عاشورایی است که با خون و جان خویش از این مرز وبوم دفاع می کنید.

 

وی  در ادامه گفت: امروز روز استکباز ستیزی است و بسیج یادگار امام راحل بزرگترین پشتوانه برای این استکبار ستیزی است .

 

امیری افزود: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان شهیدان گمنامی است که پیروانش پیام شهادت را سر دادند.

 

فرمانده سپاه فتح استان گفت: بسیج  میراث پابرهنگان استبکار ستیز  و عشایر دلاور است .

 

امیری با ذکر خاطره ای از امام راحل در مورد بسیج اظهار داشت: امام راحل در سخنان گرانقدر خود در مورد بسیج چنین گفته است، من از خلوص بسیجیان غبطه می خورم و افتخارم در این دنیا این است که خود بسیجی هستم.

 

مقام ارشد نظامی استان کهگیلویه وبویراحمد خاطر نشان کرد: در اوایل انقلاب که ایران اسلامی هیچ علومی را یاد نگرفته بود، امام راحل با یک تدبیر حکیمانه و یک ابتکار ارزشمند و بزرگ دستور ارتش بیست میلیونی بسیج  را صادر نمودند.

 

وی افزود: بسیجیان با شنیدن پیام امام راحل  بدون هیچ گونه آموزش نظامی به فرمان امام لبیک گفته و خود به پاسداری و یاری از نظام  جمهوری اسلامی  پرداختند.

 

فرمانده سپاه فتح استان در ادامه سخنان خود در این اجتماع باشکوه خاطر نشان کرد: بسیجیان سلحشور ما از لر،کرد،فارس،ترک،و بلوچ در تمامی عرصه ها  و در برابر تمامی توطئه های دشمنان تمام قد ایستاده و خواهند ایستاد.

 

امیری گفت: بسیج در تمامی عرصه ها اعم از اجتماعی ،اعتقادی ،معنوی همیشه پیشگام بوده است.

 

وی ابراز داشت: حضور بسیج بعد از 35 سال مبارزه با تمام غرب و صهیونیسم، دشمن را وادار به تسلیم کرد که  این عزت و سربلندی بسیجی بودن را به ما نشان می دهد.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا