نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. آذر 1392 - 23:53
در پانزدهمین مراسم خاطره‌گویی دفاع مقدس مطرح شد
روایت مادر 2 شهید از مهم‌ترین توصیه فرزندانش/به فرزندان لقمه حلال دادم
مادر شهیدان عبدالمحمد و منصور تقوی گفت: شهیدان بیش از هر چیز توصیه رعایت حجاب را داشتند.

به گزارش چهارفصل ،به نقل از  فارس از یاسوج، بی‌بی‌جان دیرباز عصر امروز در پانزدهمین مراسم خاطره‌گویی دفاع مقدس که به همت دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد با بیان این‌که شهیدان توصیه‌هایی به ما داشتند که اگر آن‌ها را به کار گیریم در دنیا و آخرت رو سفید خواهیم بود، اظهار کرد: مهم‌ترین نکته‌ای را که به عنوان مادر دو شهید بیش از هر چیز از زبان آن‌ها می‌شنیدم برپایی نماز و عمل به دستورات الهی و به خصوص موضوع حجاب یود.

وی افزود: شهیدان بیش از هر چیز توصیه حجاب را به آشنایان و فامیل و وابستگان می‌کردند و نسبت به رعایت حجاب اسلامی دغدغه داشتند.

مادر شهیدان عبدالمحمد و منصور تقوی ابراز داشت: برای این که بتوانیم فرزندانی صالح به جامعه تحویل دهیم باید قبل از هر چیز به لقمه حلال فکر کرد.

وی از روزهایی گفت که عشق شهادت تمام وجود فرزندانش را گرفته بود و به ذکر خاطره‌ای از منصور شهیدش پرداخت و گفت: عبدالمحمد که شهید شده بود لباس‌هایش و کیفش را بر بالین خود قرار داده بودم و هر روز آن‌ها را می‌بوسیدم و می‌بوییدم تا این که منصور آنها را از من طلب کرد.

مادر شهیدان تقوی ادامه داد: به منصور گفتم حداقل کیف برادر شهیدت را برای من بگذار که با لبخندی آنها را گرفت و با خود برد و این‌گونه بود که او نیز به برادر شهیدش پیوست.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی