نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. آذر 1392 - 11:37
در پی راه‌اندازی صفحه "موج مجازی تحریم کالاهای اسرائیلی" هکرهای ناشناس حمله‌هایی را به این سایت بسیج مهندسین صنعتی انجام دادند.

به گزارش چهارفصل به نقل از دانا به نقل از سایت بسیج مهندسین، همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، سازمان بسیج مهندسین صنعتی در راستای استکبارستیزی و تحقق آرمان محو رژیم غاصب صهیونیستی در تمامی ابعاد بین المللی و داخلی، اقدام به راه اندازی صفحه ای جدید در سایتbasijmohandesin.ir    به منظور تحریم استفاده از کالاهای صهیونیستی نموده است.

 

این صفحه که درراستای تحقق آرمان امام راحل مبنی بر "محو اسرائیل از صفحه روزگار " و با هدف آشنایی اقشار مردم با صنایع صهیونیستی در جهان راه اندازی شده است، یکشنبه سوم آذر ماه با دستور ریاست سازمان بسیج مهندسین صنعتی رونمایی شد.

 

در پی راه اندازی این صفحه جدید تحت عنوان "موج مجازی تحریم کالاهای اسرائیلی" هکرهای ناشناس حمله‌هایی را به این سایت انجام دادند که به لطف الهی با هشیاری کارشناسان و متخصصین بسیجی سازمان حمله ها دفع گردید و سایت سازمان با قوت به کار خود ادامه می‌دهد.

 

مهندسان بسیجی این اطمینان را داده اند که سایت جدید سازمان بسیج مهندسین صنعتی از امنیت بالایی برخوردار است و دشمنان به سادگی نمی توانند در آن اختلال ایجاد کنند.

 

با توجه به اهمیت موضوع تحریم کالاهای صهیونیستی، سازمان بسیج مهندسین صنعتی از تمامی صاحب‌نظران و دغدغه‌مندان که می‌توانند در این راستا کمک نمایند دعوت به همکاری می‌کند.

 

سازمان بسیج مهندسین آماده پذیرش هر نوع انتقاد و پیشنهادی در خصوص بهبود این جنبش جهانی هست.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی