نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1392 - 10:16
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا
خبر خوش زارعی برای فرهنگیان و کارکنان دولت
رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در بودجه سال 92 مبلغ 120 میلیارد تومان برای پرداخت معوقات و مطالبات فرهنگیان اختصاص یافت.

به گزارش چهارفصل   به نقل از فارس غلام‌محمد زارعی در حاشیه برگزاری شورای برنامه‌ریزی  در یاسوج از پیگیری نتیجه‌بخش نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد برای پرداخت مطالبات فرهنگیان و همه کارکنان دولت خبر داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته در بودجه سال 92 مبلغ 120 میلیارد تومان برای پرداخت معوقات و مطالبات فرهنگیان اختصاص یافت که در پی آن جلسات متعددی را با نوبخت، معاون برنامه‌ریزی و راهبردی انجام دادیم که نتیجه داده است.

وی گفت:‌ با توجه به انباشت معوقات فرهنگیان این استان از سال‌های دور تاکنون، بخش زیادی از 120 میلیارد تومان اختصاص یافته به این امر در کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص می‌یابد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا تصریح کرد: با توجه به شرایطی که استان ما داشت، معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور به صورت فوریتی دستور داد تا 20 میلیارد تومان برای پرداخت به فرهنگیان برای بخشی از معوقات آن‌ها اختصاص یابد.

* تخصیص‌های بیشتری برای پرداخت معوقات فرهنگیان و سایر کارکنان در راه است

وی با اظهار امیدواری برای اختصاص‌های بیشتر اعتبارات مربوطه در قانون بودجه، گفت: پیگیری‌های ما برای پرداخت معوقات کارکنان، تنها به فرهنگیان محدود نشد و اقدامات بسیاری خوبی برای پرداخت معوقات همه کارمندان دولت صورت گرفته است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای پرداخت معوقات کارکنان شرکت مخابرات رایزنی‌های لازم صورت گرفته و  در این زمینه، دستور داده شد تا راهکاری برای پرداخت این معوقات اندیشیده شود.

زارعی از موافقت دولت برای پرداخت مطالبات و معوقات کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فنی و حرفه‌ای خبر داد و ابراز داشت: نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی از هیچ تلاشی برای پیگیری امورات مردم دریغ نخواهند کرد.

وی تأکید کرد: این پیگیری‌ها برای اختصاص بودجه‌های لازم برای پرداخت معوقات همه فرهنگیان و کارکنان دولت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی