نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1392 - 10:20
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
فعالیت 5 هزار حلقه صالحین در کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده سپاه فتح‌ کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش موثر حلقه های صالحین در بصیرت‌افزایی گفت: هم اکنون بیش از 5 هزار حلقه صالحین در استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش چهارفصل، به نقل از فارس ،سردار یونس امیری در یاسوج، با اشاره به اهمیت بصیرت‌بخشی به اقشار مختلف جامعه اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری همواره بر این موضوع تاکید داشتند و همگان را به افزایش بصیرت توصیه می‌کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بیوراحمد افزود: سپاه و بسیج هم در راستای بصیرت افزایی به صورت ویِژه وارد عمل شده‌اند.

سردار امیری از طرح شجره طیبه و حلقه صالحین به عنوان نمونه‌ای برنامه‌های بسیج برای بصیرت افزایی یاد کرد و افزود: در این حلقه‌ها روی موضوعات مختلف بحث و ابراز نظر می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج تمام توان خود را برای بصیرت‌افزایی به‌کار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در حلقه‌های صالحین مباحث اعتقادی، معنوی، سیاسی و اجتماعی و حتی نظامی و اقتصادی مطرح می‌شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: طرح حلقه‌های صالحین می‌تواند بسیاری از چالش‌های فرهنگی جامعه را حل کرده و زمینه رشد و تعالی اخلاقی و معرفتی نسل آینده را فراهم کند.

وی با اشاره به نقش مهم حلقه‌های صالحین بسیج در آگاهی‌‌بخشی به جامعه تصریح کرد: اگر این طرح به خوبی اجرا شود و خانواده‌ها به خصوص والدین از آن استقبال کنند، می‌تواند بسیاری از چالش‌های فرهنگی جامعه را حل کند.

سردارامیری اذعان داشت: در کهگیلویه و بویراحمد بیش از 5 هزار حلقه صالحین وجود دارد که به صورت میانگین از 15 تا 40 عضو در هر یک از این حلقه‌ها حضور دارند.

وی با بیان این مطلب که حلقه‌های صالحین جای خود را در میان اقشار مختلف جامعه باز کرده است، تصریح کرد: حلقه‌های صالحین امروزه به یک مجموعه کاملا مورد اطمینان تبدیل شده است و کارایی خود را به وضوح نشان داده است.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی