نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آذر 1392 - 10:22
شهردار جدید مادوان با انتقاد از برخی بی‌توجهی‌‌ها به این شهر گفت: چهره هر شهر نشانی از درون آن است ولی متأسفانه ورودی شهرهای یاسوج و مادوان در انحصار میوه‌فروشان و مصالح‌فروشان است.

به گزارش چهارفصل به نقل از فارس از یاسوج، مراسم تودیع و معارفه شهردار سابق و جدید شهر نوپای مادوان، شامگاه پنج‌شنبه برگزار شد.

در این نشست که با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیرکل دفتر شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد، مسئولان مختلف شهری و استانی، خبرنگاران و نیز برخی از اهالی شهر مادوان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم تحقیقات یاسوج برگزار شد از خدمات مسعود مقدم، شهردار سابق و داریوش جهانبخش سرپرست این شهرداری قدردانی و حکم مسئولیت جدید آیت‌الله لطیف‌پور به وی تحویل شد.

شهردار جدید مادوان با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر مادوان برای اعتماد به وی، در توصیف این برهه از دوران مسئولیت‌هایش گفت: متأسفانه بسیاری از بداخلاقی‌ها و ستیزه‌ها در جامعه به واسطه تلاش افراد برای رسیدن به قدرت و نه مسئولیت است. در حالی که با کمی تأمل در سرنوشت قدرتمندان، به این نتیجه می رسیم که می‌بایست از قدرت به عنوان مسئولیت، خدمت‌گزاری و نوکری استفاده کنیم تا بدین ترتیب اعتماد مردم را از دست ندهیم.

* قبل از اینکه از نگاه مردم بیفتیم از مسئولیت‌ها کنار برویم

لطیف‌پور با اشاره به سیره  امام راحل و لزوم اتخاذ اخلاق و تواضع در شیوه‌های مدیریتی،ادامه داد: ما مدیران باید با ارزیابی عملکرد خود، قبل از آنکه از نگاه مردم بیفتیم خود از مسئولیت کناره‌گیری کنیم.

وی گفت: اگر قدرت را به جای مسئولیت اشتباه بگیریم، یقیناً به شدت زمین خواهیم خورد؛ بنابراین باید در دوره گذرای مسئولیت، پس از رضای خداوند، خواسته‌های به حق مردم در رأس فعالیت‌ها قرار گیرد.

وی از جمله مهم‌ترین وظایف یک مدیر را فراهم کردن منابع انسانی و مادی برای هموار کردن نیل به هدف مجموعه  تحت مدیریت‌اش دانست و گفت: یکی از شاخه‌های اصلی درخت مدیریت، مدیریت شهری است که به واسطه نقش مهمی که در زندگی اجتماعی شهروندان و نیز شرایط اقتصاد ملی بازی می‌کند، می‌بایست بیش از سایر بخش‌ها مورد توجه قرار گیرد.

* سؤال مهم مردم شهر مادوان از مسئولان

لطیف‌پور، یکی از اهداف مدیریت شهری را توجه به خواسته‌های همه شهروندان و نیز اقشار کم درآمد دانست و تصریح کرد: یک مدیر قوی باید بتواند نقاط قوت و ضعف خود را بشناسد و در فضای رقابتی سعی بر تقویت نقاط قوت شهر خود داشته باشد.

شهردار مادوان با نامطلوب خواندن شرایط شهر مادوان بیان کرد: سؤالی که از سوی مردم فهیم شهر مادوان مطرح می‌شود این است که آیا در حالی که دورترین مناطق این شهرستان از امکانات به مراتب بهتری برخوردار هستند، شهری که در پنج کیلومتری پایتخت طبیعت ایران است باید با این همه مشکل جدی مواجه باشد و آیا شهر مادوان که می‌تواند به عنوان پلِ واصلِ دو شهر توریستی یاسوج و سی‌سخت تلقی شود باید از داشتن کمترین امکانات فضای سبز محروم باشد.

* ورودی مادوان و یاسوج در احاطه میوه‌فروشان و مصالح‌فروشان

وی همچنین با انتقاد از وضعیت ورودی‌های شهر یاسوج و مادوان گفت: متاسفانه یکی از ورودی‌های شهر یاسوج را خودروهای میوه فروشی و دیگری را شن و ماسه و مصالح فروشی‌ها احاطه کرده‌اند؛ در حالی که اصولاً می‌بایست ورودی هر شهر و خانه، زبان گویا و شرح حال محتوای آن باشد.

لطیف‌پور با مهاجرپذیر خواندن شهر نوپای مادوان از مسئولان به واسطه عدم توجه کافی به مشکلات زیرساختی این شهر انتقاد کرد و گفت: برخی از مسئولان در این خصوص نه کم لطفی، بلکه بی اعتنایی کرد‌ه‌اند که وضعیت جاده سی‌سخت به یاسوج مصداقی از این حرف است.

وی به مردم قول داد که در دوران مدیرتش، خدمات شهری به مراتب بهتری به آنان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی