نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. آذر 1392 - 13:20
رئیس کمیته امداد بویراحمد از بهره‌مندی 215 دانشجو از کمک‌های بلا‌عوض کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش چهارفصل به نقل از فارس، زریر انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از کمک بیش از 268 میلیون ریالی حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در آبان ماه سال جاری خبر داد.

رئیس کمیته امداد بویراحمد گفت: با لطف و عنایت پروردگار، حامیان پر تلاش با کمک‌های بی‌دریغ خود ایتام تحت حمایت کمیته امداد را یاری می‌کنند.

وی افزود: در همین راستا در آبان ماه سال جاری 268 میلیون و 120 هزار و 500 ریال کمک نقدی از طرف حامیان به ایتام تحت حمایت پرداخت شده است.

انصاری تصریح کرد: بر اساس طرح اکرام ایتام خیرین و نیکوکاران سرپرستی یک یا چند یتیم را برعهده می‌گیرند و ماهیانه مبلغی را برای حمایت از یتیم تحت سرپرستی خود پرداخت می‌کنند.حامیان ایتام علاوه بر کمک ماهیانه به ایتام تحت حمایت، در قالب سبد کالا، مواد غذایی، پوشاک و لوازم تحصیلی به ایتام تحت سرپرستی خود کمک می‌کنند.  

وی همچنین از بهره‌مندی 14 نفر از خانواده‌های تحت حمایت از خدمات ویژه خبر داد و گفت: کمیته امداد در راستای حمایت از نیازمندان زیر پوشش خدمات متفاوتی ارائه می‌دهد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد یادآور شد: در این راستا مبلغ 5 میلیون ریال در قالب خدمات ویژه موردی به مددجویان نیازمند واجد شرایط پرداخت شده است.

این مسئول از بهره‌مندی 215 نفر از دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در دانشگاه‌های آزاد و علمی کاربردی از کمک هزینه شهریه خبر داد.  انصاری گفت: کمیته امداد در راستای کمک و یاری رساندن به قشر کم درآمد و به خصوص خانواده‌های تحت حمایت و در ابعاد گسترده‌تر دانشجویان و دانش‌آموزان گام‌های مهمی برداشته است.

وی اظهار داشت: پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور و کمک هزینه شهریه به دیگر دانشگاه‌ها یکی از خدمات فرهنگی کمیته امداد است.

انصاری تصریح کرد: در همین زمینه در سال جاری به 215 دانشجوی تحت حمایت در دانشگاه آزاد و دانشگاه علمی کاربردی کمک هزینه شهریه پرداخت شد.

وی هزینه پرداختی به این دانشجویان را 744 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: کمک هزینه تحصیل پرداختی به دانشجویان دانشگاه آزاد در رشته‌های فنی 4 میلیون ریال و رشته‌های غیر فنی سه میلیون ریال هر ترم به صورت بلا‌عوض پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا