نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آذر 1392 - 9:49
کارشناس مسئول مدارس غیر دولتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد
اشتغال به تحصیل بیش از 13 هزار دانش‌آموز در مدارس غیر دولتی کهگیلویه و بویراحمد
کارشناس مسئول مدارس غیر دولتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: : 13هزار و 131دانش‌آموز در قالب 137 مدرسه غیر دولتی در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند.

به گزارش چهار فصل به نقل از  فارس از یاسوج، هادی زارع‌پور صبح امروز در نشست شورای نظارت مدارس و مراکز آموزش غیر دولتی اظهار کرد: اصل تأسیس مدارس و مراکز غیر دولتی یکی از دستاوردهای آموزش و پرورش است.

مدیر‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظارت بر این مدارس با رویکرد حمایتی از مدارس با رعایت اصل قوانین و مقررات باید انجام شود.

وی تصریح کرد: در راه‌اندازی فضاهای آموزشی جدید غیر دولتی باید تمامی استانداردهای آموزشی و پرورشی و ورزشی رعایت شود.

در این نشست مدیر مشارکت‌های مردمی نیز با ارائه گزارشی از وضعیت آماری مدارس و مراکز غیردولتی و مراکز پیش‌دبستانی گفت: گروه ناظر در قالب طرح نظارت جامع عملکرد این مدارس و مراکز را ارزیابی می‌کنند.

ابراهیم اسدی اظهار کرد: 241 مرکز پیش‌دبستانی با جمعیت 6 هزار نوآموز فعال است و 375 مربی در این مراکز مشغول به کار هستند.

دبیر شورا و کارشناس مسئول مدارس غیردولتی استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: تاکنون 50 مدرسه با 82 کلاس از مدارس غیر دولتی هوشمند‌سازی شده است.

جواد جهاندیده تصریح کرد: 13 هزار و 131 دانش‌آموز در 712 کلاس در قالب 137 مدرسه غیر دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: 165 مرکز علمی آزاد و زبان خارجه در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد. 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا