نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آذر 1392 - 11:14
هم‌زمان با سراسر کشور پانزدهمین مانور ایمنی و زلزله در مدارس کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش چهارفصل به نقل  فارس از یاسوج،ظهر امروز همزمان با سراسر کشور پانزدهمین مانور ایمنی و زلزله در مدارس کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون امور عمرانی استاندار، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان برگزار شد.



پژمان نیک‌اقبالی در حاشیه برگزاری مانور ایمنی و زلزله در دبیرستان دخترانه زینبیه ضمن تقدیر و تشکر از جمعیت هلال‌احمر و عوامل اجرایی، اظهار کرد: در مباحث مربوط به بحران‌ها و حوادث طبیعی، دانش‌آموزان یکی از ارکان مورد توجه هستند که باید به آموزش و ارتقای آگاهی آن‌ها توجه ویژه شود.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ایران یکی از 10 کشور حادثه‌خیز جهان است، گفت: هر ایرانی باید از آمادگی لازم و کافی در زمان وقوع حوادث برخوردار باشد و این مهم نیز با آموزش و تمرین امکان‌پذیر است.

وی با تاکید بر لزوم ادامه چنین مانورهایی در سطح مدارس، گفت: تمامی آموزش‌ها اگر از مدارس آغاز شود بازخورد و نتیجه موثری در برخواهد داشت و آموزش مقابله با زلزله نیز جزو این آموزش‌های ضروری است.

این مسئول آشنایی با حوادث طبیعی و چگونگی مقابله با آن برای ایجاد آرامش و فرهنگ ایمنی و مقاوم‌سازی و نیز کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله را از جمله اهداف برگزاری این مانور دانست.

بر پایه این گزارش نظیر چنین مانوری در کلیه شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا