نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آذر 1392 - 18:50
سیدنظام الدین موسوی مدیر عامل خبرگزاری فارس گفت: اینکه بگوییم ظریف هم‌پای دکتر مصدق است غلوی بیش نیست که اخیرا در رسانه‌ها به چشم می‌خورد، چراکه نتایج مذاکرات ژنو محصول مقاومت ده ساله ایران در برابر غرب است.

به گزارش چهارفصل به نقل از  دانا، مشهد پیام نوشت، سیدنظام الدین موسوی مدیر عامل خبرگزاری فارس صبح امروز در جمعی از دانشجویان بسیجی دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد اظهار داشت: برخی مذاکرات هسته‌ای ژنو را پیروزی و دستاوردی بزرگ برای کشور و برخی دیگر آن را فاجعه‌ای بزرگ تلقی می‌کنند، درحالیکه توافق امری بینابین است.

 

وی با تاکید بر اینکه توافق هسته‌ای نه یک موفقیت بزرگ و نه یک فاجعه بشمار می‌آید افزود: گام اولیه برای ایران پذیرفتن حداقل‌های جمهوری اسلامی ایران بواسطه توافقی است که با کشورهای غربی در شرایط فعلی صورت گرفت.



مدیرعامل خبرگزاری فارس ادامه داد: نتایج مذاکرات دنباله و عقبه‌ای دارد، پیشنهاداتی که در دولت محمود احمدی نژاد در این زمینه به ایران داده شد که ما نپذیرفته بودیم، بنابراین کسی حق ندارد تلاش‌های سیاسی اخیر دولت در زمینه هسته‌ای را به خود نسبت دهد.

 

موسوی با اشاره به ترسیم غلوآمیز چهره ظریف، وزیر امور خارجه در رسانه‌های کشور خاطر نشان کرد: اینکه بگوییم ظریف هم‌پای دکتر مصدق است غلوی بیش نیست که اخیرا در رسانه‌ها به چشم می‌خورد، چراکه نتایج مذاکرات ژنو محصول مقاومت ده ساله ایران در برابر غرب است.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا