نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آذر 1392 - 18:53
ساکنین شهرک مسکن مهر شهر لیکک با وجود اینکه نزدیک به 2 سال در واحدهای مسکونی خود زندگی می کنند ولی هنوز با مشکلات ابتدایی دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش چهارفصل به نقل از صبح زاگرس ، آوای ماغر نوشت، شهرک مسکن مهر شهر لیکک با وجود افتتاح رسمی توسط مقامات شهرستانی،استانی و کشوری و اسکان دادن ده ها خانوار در آن ،با ورود به سال دوم اسکان مردم هنوز مشکلات ابتدایی آن حل نشده است .

جاده ورودی این شهرک با وجود این که نزدیک به 5 کیلومتر است ولی هنوز خاکی باقی مانده است.

این شهرک که در تپه قبرستان اصلی شهر لیکک و در همجواری ساختمان های ادارات مختلف از جمله: بنیاد مسکن و شهرسازی، بهداری ،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،صنعت معدن و تجارت،ساختمان جدید فرمانداری و نظایر آن واقع شده است اما آسفالت جاده منتهی به  آن با رسیدن به آخرین اداره در مسیر آن نیز تمام می شود.

به خاطر اشتراک جاده قبرستان شهر لیکک با شهرک ،هنگام تشیع جنازه ها مسیر ورودی و خروجی شهرک به طور کامل مسدود است.

این شهرک فاقد نانوایی، مدرسه - در هیچ مقطعی مدرسه ندارد ، آژانس ،سرویس مسافر بری و دیگر امکانات رفاهی است.

این شهرک فاقد تلفن ثابت بوده که قرار شد به دکل تلفن همراه روستا مجهز شود ولی دکل آن فقط در حد یک عمود آهنی پیشرفت دیگری نداشت .

بچه های ابتدایی این شهرک برای ادامه تحصیل باید روزانه با هزینه شخصی دو بار به شهر لیکک سفر کنند که هزینه ایاب و ذهاب ماهانه هر کدام حداقل 50 هزار تومان است و تاکنون هیچ سرویس دانش آموزی نیز برای آنها در نظر گرفته نشد است .

مسجد این شهرک باوجود اینکه تا مرحله اتمام  سفت کاری و ظریف کاری پیش رفته و راه اندازی آن هزینه چندانی نیاز ندارد به صورت ناتمام رها شده است .

کوچه های این شهرک به صورت غیر استاندارد و غیر مهندسی جدول کشی شدند که جوابگوی سیلاب های فصلی نیست.

مردم این شهرک با وجود گذشت چند سال از اتمام کار عمرانی خانه ها از عدم تقسیط وام های ساختمانی خود از بنیاد مسکن شهرستان بهمئی گلایه دارند .

عده ای از ساکنین این شهرک به خبرنگار پایگاه خبری آوای ماغر اطلاع دادند که شهرداری شهر لیکک فقط در برخی موارد که آشغال های آماده را جمع آوری می کنند و گرنه در زمینه تنظیف جدول های آن هیچ اقدامی انجام نمی دهد و از نظر سلامت مردم  ،بالاخص کودکان در معرض آسیب های بهداشتی جدی هستند .با وجود هشدارهای فراوان اداره بنیاد مسکن شهر لیکک مبنی بر عدم فروش این منازل ، مردم شهرک به عینه می بینند عده ای هستن که توانستند با روابط تا 3 خانه نیز صاحب شوند و الان در حال خرید و فروش آنها هستند .

این در حالی است که عده زیادی از مردم در حسرت یک واحد از این ساختمان های مسکونی هستند .

 

عدم نظارت بر جمع آوری زباله ها و پسماندهای ساختمانی:

 

کیفیت نامطلوب آسفالت 

جدول غیر مهندسی:

مسجد ناتمام و بلا استفاده:

وضعیت جدول کوچه ها:

دکل مخابراتی شهرک:

جاده وردی شهرک:

 

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا