نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. آذر 1392 - 10:04
مدیرعامل پرسپولیس در صحبت‌هایی درباره رویارویی استقلال با گالکسی در کشور آمریکا صحبت‌های کنایه‌آمیزی را نسبت به فتح‌الله‌زاده مطرح کرد.

به گزارش چهار فصل به نقل از  فارس، برنامه شب گذشته نود اختصاص به مسائل فوتبال کشور و حواشی آن داشت.

کارشناس داوری این برنامه محمد فنایی بود که اتفاقات دیدارهای لیگ در زمینه داوری را مورد بررسی قرار داد.

نظرسنجی این برنامه اختصاص به همگروهی ایران با تیم های سید یک در جام جهانی اختصاص داشت و این سوال مطرح شد که مخاطبان علاقه مند هستند تا ایران با کدام تیم سید یک در جام جهانی همگروه شود. که اکثر شرک کنندگان در حدود 39 درصد رای به همگروهی با آرژانتین دادند. اسپانیا با 15 درصد در جایگاه دوم قرار گرفت و برزیل با 11 درصد سوم شد.

تیم های آلمان 10 درصد، سوئیس 10 درصد، بلژیک 7 درصد، اروگوئه و کلمبیا 4 درصد هم در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

در ادامه برنامه ارتباط تصویری با دو لژیونر ایرانی برقرار شد، ابتدا سردار آزمون بازیکن تیم روبین کازان به صحبت پرداخت.

سردار آزمون به شرایط خود در روبین کازان اشاره کرد و درباره حضور 70 دقیقه ای در بازی اخیر تیمش و اینکه اعتماد مربیان نسبت به حضورش در ترکیب تیم بیشتر شده است.

در ادامه فردوسی پور درباره کوتاه کردن موهایش سوال کرد و پرسید که دیگر علی بابا نیست! و آزمون هم گفت که هنگامی که نامش را در اینترنت جستجو می کنیم عکس هایی از علی بابا نشان داده می شود.

در ادامه برنامه ارتباط تصویری با علیرضا جهانبخش دیگر لژیونر ایرانی حاضر در لیگ هلند برقرار شد و او هم صحبت هایی را مطرح کرد.

جهانبخش درباره حضور در ترکیب تیم نایمخن اشاره کرد و درباره درخشش دو شب گذشته در لیگ هلند صحبت کرد که موفق شده بود دو گل بزند و یک پاس گل بدهد.

وی از حضور در تیم ملی و دعوت شدن توسط کی روش هم ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

میهمان برنامه نود هم حامد لک دروازه بان تراکتورسازی بود و درباره شرایطش در تراکتور صحبت کرد و اینکه امیدوار است به تیم ملی دعوت شود و در جام جهانی حضور داشته باشد.

وی گفت که علاقه مند است تا ایران در جام جهانی با اسپانیا همگروه شود.

در ادامه خبرنگار برنامه نود صحبت هایی با رویانیان درباره رویارویی استقلال در آمریکا با تیم گالاکسی انجام داد که مدیر عامل پرسپولیس بازی استقلال در آمریکا را سخت توصیف کرد و سخنانی کنایه آمیزی را نسبت به استقلالی ها انجام داد.

در ادامه یحیی گل محمدی مدافع سابق پرسپولیس درباره علت غیبت در تیم پرسپولیس برای رویارویی با میلان ایتالیا صحبت صحبت هایی را مطرح کرد.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی