نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. آذر 1392 - 10:57
رئیس صنعت، معدن وتجارت کهگیلویه و بویراحمد:
مشکلات صنایع کهگیلویه و بویراحمد مرتفع می‌شود
رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد گفت:برای پیگیری حل مشکلات و شتاب صنعت در کهگیلویه و بویراحمد به همراه استاندار استان جلساتی را در وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین بانک صنعت و معدن کشور جهت انجام این مهم برگزار کردیم.

به گزارش چهارفصل به نقل از فارس، داریوش دیودیده در یاسوج، اظهار کرد: با تمام توان پیگیر حل مشکلات و شتاب صنعت کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همین راستا به همراه استاندار استان جلساتی را در وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین بانک صنعت و معدن کشور جهت انجام این مهم برگزار کردیم.

وی گفت: در دیدار با مدیر‌عامل بانک صنعت و معدن کشور مواردی هم‌چون پیگیری پرونده تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش طرح‌ها و واحدهای صنعتی و معدنی استان، پذیرش طرح‌ها و واحدهای جدید، پیگیری مشکلات شرکت پتروشیمی دهدشت و شرکت پارس جام دنا، تسهیل روند تصویب و پرداخت تسهیلات سهم آورده و بازپرداخت مطرح شد.

دیودیده گفت: آخرین وضعیت شرکت پتروشیمی دهدشت، شرکت نماسازان مروارید و شرکت پارس جام دنا بیان شد.

رئیس صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تأمین منابع ارزی مورد نیاز پتروشیمی دهدشت، تعیین و تکلیف تسهیلات شرکت نماسازان مروارید و شرکت پارس جام دنا، پیگیری تسهیلات ارزی مصوب سیمان سفید گچساران، تسریع در روند معرفی طرح‌های متقاضی بانک صنعت و معدن به صندوق توسعه ملی، مراجعه متقاضیان طرح‌های صنعتی دارای سابقه آمایش جهت پیگیری تسهیلات به بانک صنعت و معدن و موارد دیگر مصوب در این نشست بود.

 دیودیده با اشاره به صنعت و نقش آن در توسعه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امید است چرخ‌های صنعت کهگیلویه و بویراحمد پرشتاب‌تر از گذشته به حرکت خود ادامه دهد و شاهد رسیدن این استان به جایگاه واقعی آن در این عرصه باشیم.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی