نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. آذر 1392 - 11:16
پس از برد شهرداری یاسوج مقابل الوند در جام آزادگان مطرح شد
انتقاد برگی‌زر از برخی عوامل شهرداری یاسوج به دلیل عدم همکاری با تیم
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با قدردانی از مدیرعامل، قائم‌مقام و سرپرست تیم شهرداری یاسوج از برخی عوامل در شهرداری یاسوج به دلیل عدم همکاری با مجموعه تیم انتقاد کرد.

به گزارش چهارفصل هادی برگی‌زر امروز پس از پیروزی تیمش مقابل الوند همدان در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در یاسوج، اظهار داشت: پس از این دو برد پشت سر هم باید مجموعه تیم اعم از کادر مدیریتی، بازیکنان، مربیان و هواداران به صورت متحد برای موفقیت‌های بعدی تلاش کنند.

وی ادامه داد: این برد تا حدود زیادی تیم ما را از بحران بیرون آورد و در بازی‌های آینده سعی می‌کنیم تا رده‌های بالای جدول را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در پاسخ به این سئوال که برای موفقیت در بازی‌های بعدی به چه ابزاری نیاز است و آیا مسئولان تیم حمایت‌های لازم را انجام می‌دهند؟ خاطرنشان کرد: آقایان جاوید، دامیده و فرجی به عنوان مدیرعامل، قائم‌مقام و سرپرست در کنار تیم از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند، اما در بدنه شهرداری یاسوج کسانی هستند که باید بیشتر به فکر همکاری باشند.

برگی‌زر در پایان اذعان داشت: جوانان زیادی در این شهر هستند که با من درد و دل کرده‌اند و می‌گویند که آسفالت، پل و خدمات نمی‌خواهیم، اما اجازه ندهید که تیم به رده پایین‌تر سقوط کند که این نشان‌دهنده عشق مردم شهر یاسوج به تیم خودشان است.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی