نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. آذر 1392 - 13:54
معاون سیاسی فرمانداری بویراحمد در مورد جانشین فرماندار بویراحمد گفت: هرگونه خبر در مورد انتصاب فرماندار جدید بویراحمد صحت ندارد.

به گزارش چهارفصل به نقل از صبح زاگرس ، بویرخبر نوشت، در پی انتشار اخباری مبنی بر استعفای محمد آلفونه فرماندار شهرستان بویراحمد، حبیب دانش آموز اظهار داشت: آلفونه فرماندار سابق شهرستان بویراحمد به دلیل اتمام مأوریتش از این پست خداحافظی کرده و حرفی از استعفاء و برکناری وی در میان نبوده است.

وی در مورد نحوه انتخاب فرمانداران بیان داشت: انتخاب فرماندار یک شهرستان بر عهده نماینده شهرستان، استاندار و معاون سیاسی استاندار است و کسی نمی تواند در این مورد حدس یا گمانی بزند.

معاون سیاسی فرمانداری بویراحمد خاطر نشان کرد: سیر انتخاب فرماندار و اجرای پست وی شاید یک ماه به طول انجامد و شنیده ها در مورد انتخاب فرماندار جدید صحت ندارد.

دانش آموزش افزود : استاندار استان می تواند طبق قانون برای این فرمانداری یک سرپرست را انتخاب نماید.

وی درباره برخی شایعات پیرامون انتخاب فرماندار بویراحمد گفت: گزینه مورد نظر فرمانداری اولاً باید به تأیید وزارت کشور رسیده و بعد از یک ماه حکم وی صادر می شود  و خبر های منتشر شده در مورد انتخاب فرماندار جدید بویراحمد صحت ندارد.

معاون سیاسی فرمانداری بویراحمد در پایان تصریح کرد:هنوز هیچ گونه ابلاغی از سوی استاندار در مورد سرپرست فرمانداری به این نهاد نرسیده است.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی