نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. آذر 1392 - 14:24

به گزارش چهار فصل محمد جواد اسلامی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس در مورد آخرین وضغیت تیم شهرداری یاسوج گفت: تیم فوتبال شهرداری توانسته در دو هفته اخیر روند رو به رشد خوبی را دنبال کند که نشان از بهبود وضعیت روحی و جان گرفتن غول کش سال های پیش است.

وی افزود: تیم فوتبال شهرداری با مربیگری هادی برگی زر توانسته است در 8 هفته اخیرنتایج خوبی را کسب کند.

اسلامی با تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم در دو بازی گذشته خاطر نشان کرد: اگر بازیکنان استرس را از خود دور کنند می توانند نتیجه های بهتر از این کسب کنند که نمونه بارز آن دو بازی آخر این تیم در لیگ دسته یک کشور بود.

وی در مورد جایگاه تیم شهرداری در جدول گروه یک لیگ آزادگان بیان داشت: عملکرد تیم در بازی های گذشته خوب بوده و اگر بازیکنان تیم فوبتال شهرداری در ضربه های آخر بیشتر دقت می کردند می توانستند در رده های بالای جدول قرار گیرند.

مسئول روابط تیم شهرداری در مورد بازی پیش روی این تیم در روز سه شنبه گفت: پیروزی در برابر تیم فولاد یزد می تواند شرایط تیم فوتبال شهرداری را در جدول بهبود ببخشد.  

اسلامی ابراز داشت: تیم فوتبال شهرداری می تواند با پیروزی در برابر تیم فولاد یزد به 4 امتیازی صدر جدول برسد.

وی  در مورد نقل انتقالات نیم فصل این تیم، اظهار داشت: تیم شهرداری و کادر فنی این تیم در نیم فصل دست به تغییراتی اساسی می زنند و به خدمت گرفتن چند بازیکن شاغل در لیگ برتر، می تواند به کیفیت و نتایج این تیم کمک شایانی کند.

سخنگوی تیم شهرداری در مورد حمایت همه جانبه تماشاگران از این تیم ،خاطرنشان کرد: تماشاگران تیم شهرداری یار داوزدهم این تیم هستند و وجود آنها در روحیه بازیکنان این تیم تأثیر زیادی دارد.  

وی در ادامه ابراز داشت: انتظار تماشگران از مدعی فصل گذشته لیگ دسته اول کشور بسیار بالا است .

اسلامی در مورد بازی های پیش روی این تیم در لیگ دسته یک گفت: تیم شهرداری در ادامه بازیهای خود با تیم فوتبال نساجی مازندران  در 7 دی ماه در شهر یاسوج دیدار می کند و نتیجه این بازی می تواند سیر صعودی این تیم را در آینده هموار کند.

سخنگوی باشگاه شهرداری در مورد حمایت های مدیریت جدید از تیم فوتبال شهرداری یاسوج بیان داشت: حمایت مدیریت جدید و بودن دامیده قائم مقام این باشگاه فرهنگی ورزشی توانسته ،بسیاری از حاشیه های موجود حول این تیم را از بین ببرد.

وی در پایان اظهار داشت: نقطه پیشرفت یک تیم همفکری و همدلی در بین کادر فنی و بازیکنان آن تیم است که این همدلی و همفکری هر روزه در بین بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری یاسوج بیشتر از گذشته به چشم می خورد.

 

انتهای پیام/گ

، 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی