نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. آذر 1392 - 14:20
مجمع غیرقانونی" مدرسین و محققین حوزه" در بیانیه ای که سایت فیلترشده شان منتشر کرده فتنه88 را اقدامی تحسین برانگیز (!) اعلام کرده و سران فتنه را فرزندان انقلاب توصیف کرده اند که به وسیله انقلاب خورده شده اند!

به گزارش چهار فصل به نقل ازشبکه اطلاع رسانی دانا  پایگاه اطلاع رسانی دل آذران  نوشت، این مجمع که متشکل از جمعی روحانیون تندرو اصلاح طلب حامی جریان فتنه می باشد که اکثراً ارتباطات نزدیکی هم  با سران و عوامل فتنه داشته و دارند در بیانیه ای ضمن توهین به برخی مسئولان کشور که در جریان فتنه سال 88 اقداماتی ارزشمند برای روشنگری و بصیرت افزایی مردم در قبال اجزای پیدا و پنهان فتنه داشتند، ضمن انکار وقوع اصل فتنه ، خواستار رفع حصر از سران آن شده اند.


"مجمع مدرسین و محققین " که نام مقدس حوزه علمیه قم را با خود یدک می کشند، در برهه های زمانی مختلف همراه و همصدا با دشمنان نظام و انقلاب تحرکاتی داشته اند.

این مجمع غیر قانونی در این بیانه که در سایت فیلتر شده شان انتشار یافته، فتنه88 را اقدامی تحسین برانگیز (! )اعلام کرده و سران فتنه را فرزندان انقلاب خوانده اند که به وسیله انقلاب خورده شده اند!

در بخش دیگری از این بیانیه که فتنه 88 را فقط اعتراضات مردمی توصیف کرده، با متوسل شدن به آیات قرآن و شرع مقدس اسلام به نوعی ابعاد فتنه مورد بررسی قرار گرفته است!

نکته جالب توجه در این بیانیه آن که نویسندگان بیانیه مدعی شده اند که در صورت آزادی عناصر ضد انقلاب از زندان و رفع حصر از سران فتنه88 ،کشور روی آرامش به خود می بیند!

لازم به ذکر است چند تن از اعضای این تشکل غیر قانونی و مخالف با انقلاب و رهبری که به نوعی حکم پدر معنوی جریان اصلاح طلبان را ایفا می کند در طول فتنه سال 88 به دلیل مشارکت جدی در جریان فتنه دستگیر شده اند و حال برای اینکه از دیگر طیف های به اصطلاح روشنفکر اصلاح طلبان عقب نمانند خواستار آزادی سران فتنه گشته اند.

گفتنی است محسن کدیور یکی از همین روحانی نماهای به اصطلاح روشن فکر این مجمع غیر قانونی و تندرو است که هم اکنون در دامن ضد انقلاب در واشنگتن به سر می برد و علیه نظام و انقلاب با رسانه ها و سایت های معاند همکاری نزدیک و تنگاتنگی دارد.

نکته پایانی هم این که بیانیه هتاکانه فوق، پیرو اقدامات گروه های دیگر به ظاهر اصلاح طلب و عناصر ضد انقلاب صادر شده که در روزهای اخیر با دادن بیانیه و صحبت در مورد سران فتنه دست به تحرکاتی برای مظلوم نمایی سران فتنه زده و می زنند.
 
انتهای پیام/گ
 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا