نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. دى 1392 - 18:36
فرماندار شهرستان لنده گفت: روز 9 دی منتسب به ولایت فقیه بوده و مانور رسانه های غرب و حمایت آنها از فتنه گران نمی تواند حضور مردم را کمرنگ کند.

به گزارش چهار فصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس به نقل از خبر لنده، سید یدالله فاطمیان در مورد تبلیغات گسترده رسانه های غربی در خصوص 9 دی، اظهار داشت: دشمنان همیشه در تلاش برای فاصله انداختن بین مردم، رهبری و نظام جمهوری اسلامی هستند،  ولی در 9دی این فاصله نه تنها زیاد نشد بلکه باعث پیوندی ناگسستنی و ماندگار در تاریخ شد.

وی افزود:دشمنان تنها راه ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را فاصله انداختن و فتنه انگیزی بین مسئولان و مردم می دانند و در غول های رسانه ای خود مشغول برنامه ریزی های گسترده هستند.

فرماندار شهرستان لنده بیان داشت: با توجه به گستردگی ابعاد و حوادث فتنه سال 88 و ورود رسمی رسانه های بیگانه و تشویق، ترغیب  و دعوت علنی مردم به آشوب های خیابانی، آتش زدن اموال عمومی و درگیری با نیروهای امنیتی و انتظامی از دخالت های آشکار رسانه های غربی در سال 88 بود که به طور مستقیم از طریق شبکه های ماهواره ای و اینترنتی هدایت فتنه گران را به عهده داشتند.

وی تصریح کرد: روز 9 دی منتسب به ولایت فقیه بوده و مانور رسانه های غرب و حمایت آنها از فتنه گران نمی تواند حضور مردم را کمرنگ کند.

فاطمیان اذعان کرد: 9دی روز بیعت مردم ایران با ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی است و هرچه حادثه های تلخ تکرار شوند چهره واقعی روشنفکران غرب زده نمایان تر شده و مردم بر بیعت و تجدید میثاق دوباره خود با رهبری و شهداء پایدارتر و ثابت قدم تر می مانند.

فرماندار شهرستان لنده تأکید کرد: همه وظیفه دارند بار دیگر همانند حماسه سیاسی و حضور چشمگیر در انتخابات خردادماه، این بار حماسه ای از جنس ولایتمداری را به جهانیان ثابت نمایند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی