نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. دى 1392 - 19:50
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب فردا با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد در یاسوج افتتاح می‌شود.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمالوندی عصر امروز در جمع خبرنگاران به افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب در مصلای یاسوج خبر داد و گفت: فضای نمایشگاه کتاب امسال600 متر مربع زیربنا در نظر گرفته شده که میزبان تعداد زیادی از ناشران در سطح کشور است.

وی با تاکید بر این‌که نمایشگاه کتاب یاسوج فردا و با حضور معاون وزیر ارشاد افتتاح می‌شود، اظهار کرد: در این نمایشگاه 149 غرفه برپا و  بن کتاب با تخفیف 40 درصدی به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

این مسئول در ادامه با تأکید بر این‌که تمهیدات لازم به منظور برگزاری باشکوه نمایشگاه صورت گرفته است، بیان داشت: حدود 400 متر مربع بنر، هزار پوستر در سطح کهگیلویه و بویراحمد نصب شده و 200 دعوت‌نامه صورت گرفته و 60 هزار پیامک نیز در روز افتتاح ارسال می‌شود.

وی برگزاری هفت نشست تخصصی در خصوص سبک زندگی اسلامی، حجاب و عفاف، مطالعات فرهنگی، تربیت کودک گویش‌های بویراحمدی و ....برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر و عصرها از 16 تا 20 از نمایشگاه بازدید کنند.

کمالوندی با تاکید بر اینکه کتاب‌های نمایشگاه‌ در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف کمک آموزشی، کتب لاتین، کودک و نوجوان، دین، دفاع مقدس، تاریخی و عمومی با تخفیف 40 درصدی عرضه می‌شود، گفت: در نمایشگاه کتاب غرفه‌ای به نام شعار سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی راه‌اندازی می‌شود که کتاب‌های مربوط به این حوزه در غرفه موجود است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد دیگر برنامه‌ها و غرفه‌های اختصاصی موجود در نمایشگاه را ایجاد غرفه حجاب و عفاف با حضور کارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد ایران شناسی و غرفه کنگره سرداران شهید استان عنوان کرد.

این مسئول فرهنگی با بیان این‌که نمایشگاه کتاب از 12 دی آغاز و تا 20 دی ماه جاری ادامه دارد، ابراز داشت:این نمایشگاه با حضورسیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد و مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌‌های فرهنگی ایران نیز افتتاح می‌شود.

کمالوندی با بیان این‌که تدابیر لازم به منظور برگزاری هرچه باشکوه نمایشگاه کتاب در یاسوج اندیشیده شده است، گفت: حضور یک اکیپ از ماموران هلال‌احمر و آتش‌نشانی، ایجاد شعبه بانک صادرات و حضور ماموران انتظامی به منظور تامین امنیت در نمایشگاه حاضر هستند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی