نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. دى 1392 - 9:30
مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از رونمایی پوستر کنگره ملی حضرت بی بی حکیمه (س) با عنوان کوکب زاگرس در گچساران خبر داد.

به گزارش چهار فصل به نقل از صبح زاگرس ، امین کمالوندی در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری زنان استان کهگیلویه و بویراحمد(ایل بانو) اظهار داشت: همانطور که قبلاً اطلاع داده بودیم در حال برنامه ریزی برای برگزاری نخستین کنگره ملی حضرت بی بی حکیمه (س) هستیم که این کنگره در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اولین جلسه هماهنگی برای برگزاری این کنگره یک ماه پیش به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار در شهرستان گچساران برگزار شد.

کمالوندی یکی از اهداف برگزاری کنگره ملی حضرت بی بی حکیمه(س) را نامگذاری استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان حرم چهارم اهل بیت(ع) بیان کرد و افزود: خوشبختانه این ظرفیت را داریم که استان کهگیلویه و بویراحمد را به قطب چهارم گردشگری مذهبی و دینی در کشور تبدیل کنیم.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، استقبال گسترده مسئولین استانی از این کنگره را بسیار خوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: این کنگره با استقبال گسترده مسئولین استانی اعم از شخص استاندار، معاون سیاسی و نمایندگان استان به خصوص نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت شده همراه بوده است.

کمالوندی در ادامه گفت: صبح روز پنج شنبه این هفته دومین نشست استانی هماهنگی این کنگره در حرم بی بی حکیمه (س) برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این جلسه، دو شخصیت کشوری یعنی حجت الاسلام شرف خانی (معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور) و جعفری، مدیر عامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، معاونین آن ها و مسئولین استانی حضور خواهند داشت.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: برای بهتر برگزار شدن این کنگره ملی، دکتر محمودی ریاست دانشگاه اسلامی گچساران به عنوان رئیس کمیته علمی، حجت الاسلام حاجی زاده و معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران به عنوان دبیر کمیته ملی این کنگره منصوب شده است.

وی در ادامه گفت: روز پنج شنبه پوستر این کنگره با حضور مسئولین کشوری و استانی رونمایی می شود و عنوان کنگره هم کوکب زاگرس است.

وی در پایان تأکید کرد: بدون یاری رسانه ها و همه دستگاه های مختلف اجرایی نمی توانیم به درستی این کنگره را برگزار کنیم.

 انتهای پیام/ گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی