نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. دى 1392 - 14:01
درپی لغو دیدار شهرداری یاسوج و نیروی زمینی
مرتضی حسن‌پور :ما شکایت خود را به کمیته انضباطی ارسال کرده‌ایم
مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی گفت: ما شکایت خود را مبنی بر لغو به کمیته انضباطی ارسال کرده‌ایم تا برابر مقررات به این موضوع رسیدگی شود.

به گزارش چهار فصل مرتضی حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در خصوص لغو دیدار شهرداری یاسوج و نیروی زمینی اظهار داشت: ما برابر اعلام فدراسیون و سازمان لیگ به شب قبل از بازی با شهرداری به یاسوج رسیدیم. با توجه به اینکه پرواز ما 4ساعت تأخیر داشت به شیراز رفتیم و با اتوبوس مسیر شیراز تا یاسوج را پیگیری کردیم. مقررات سازمان لیگ اعلام می‌کند میزبان باید تمامی شرایط را برای برگزاری بازی فراهم کند اما متأسفانه این موضوع رعایت نشده بود.

وی ادامه داد: هنگامی که بازیکنان به یاسوج رسیدند دیدند که روی زمین یک لایه یخ 10سانتیمتری تشکیل شده و روی آن هم برف است. در حالیکه 5 روز مانده به بازی بارش برف صورت گرفته بود و در این مدت برفی نبارید، با این حال ما اعلام کردیم که حاضریم در گچساران هم بازی کنیم شرایط هم فراهم بود اما شهرداری اعلام کرد که به هیچ وجه حاضر نیست در شهر دیگری بازی کند و می‌خواهد از امکانات میزبانی استفاده کند، حالا بماند که چرا آنها با این موضوع موافقت نکردند.

مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی یادآور شد: ما شکایت خود را به کمیته انضباطی ارسال کرده‌ایم تا برابر مقررات به این موضوع رسیدگی شود. طبق قانون اگر تیمی از عمد حاضر به رویارویی با حریفش نشود بازی 3 بر صفر به سود حریف اعلام می‌شود و از 10میلیون جریمه تا کسر 3 تا 9 امتیاز در انتظار تیم خواهد بود. این اتفاقات عجیب در فوتبال ایران رخ می‌دهد اگر طبق قانون به این موضوع رسیدگی شود، باید بازی 3 بر صفر به سود ما اعلام شود.

حسن‌پور در مورد اینکه چرا بازی با 24 ساعت تأخیر برگزار نشد، افزود: ما به تعویق مسابقه هم اعتراض داریم. تیم ما شنبه باید با پدیده بازی کند و پنجشنبه با شهرداری یاسوج بازی کنیم پس از آن هم به مصاف صنعت نفت آبادان برویم. این موضوع به تیم فشار می‌آورد در فوتبال ایران عجایب زیادی رخ می‌دهد. ما به این مسئله اعتراض کردیم، احتمالاً بازی به تعویق بیفتد.

وی تأکید کرد: یکی از مشکلات این است که ما قانونمدار هستیم، اگر به ما می‌گفتند که عازم یاسوج نشویم ما نمی‌رفتیم مشکل این است که ما تهرانی هستیم اگر در شهرستان بودیم شبکه‌های استانی حمایت می‌کردند اما در تهران کنار آنها هستیم و حاشیه‌ها برای ماست. واقعاً تیم‌های تهرانی مظلوم هستند و کوچکترین اتفاقی که می‌افتد سراغ ما می‌آیند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا