نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. دى 1392 - 10:26
پدر شهید احمدی روشن از نحوه برگزاری مراسم دومین سالگرد فرزند شهیدش از سوی سازمان انرژی اتمی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش چهار فصل به نقل از سایت 598، رحیم احمدی روشن، پدر شهید مصطفی احمدی روشن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو» با انتقاد از نحوه برگزاری مراسم دومین سالگرد فرزند شهیدش که طی هفته جاری در مسجد سازمان انرژی اتمی برگزار شد گفت: گویا عده ای سعی دارند با ضعیف و سطح پایین برگزار کردن اینگونه مراسمات عظمت شهدا را در نظر مردم  کمرنگ کنند تا طی سال های آتی این مسئله کاملا فراموش شود.

 
وی افزود: برگزار کنندگان برنامه به حدی آبروریزی کرده بودند که حتی نتوانستند همان شب در رسانه، تصویری کوتاه از آن یادواره که بیشتر به مراسم ختم شبیه بود را پخش کنند و تنها چیزی که از مراسم پخش شد، مصاحبه آقای صالحی بود.
 
پدر شهید احمدی روشن همچنین در رابطه با چگونگی برگزاری مراسم یاد بود این شهید از طرف سازمان انرژی اتمی در یکشنبه گذشته بیان کرد: سخنران مراسم هیچ آشنایی قبلی در رابطه با موضوع نداشت و بارها در طول سخنرانی اسم شهید احمدی روشن را به اشتباه "احمدی مقدم" خطاب می کرد که به نظر می‌رسید ناشی از اشتباه در اسامی شهید احمدی روشن و طهرانی مقدم توسط این سخنران باشد.
 
رحیم احمدی روشن در ادامه گفت: تعدای از خانواده شهدا هم که مطلع شده بودند مراسم به این نحو و در این سطح برگزار شده در آن شرکت نکردند. و حقیقت آن است که ما هم به این نتیجه رسیدیم که در سال های بعد دیگر در این مراسمات شرکت نکنیم. ما افرادی که در این مورد سوء قصد دارند را به خدا و خود شهدا واگذار می کنیم تا جوابشان را بدهند.
 
وی گفت: توهین آشکار در برنامه به حدی بود که خانواده یکی از شهدای هسته‌ای می گفتند: حتما از نظر این دوستان تاریخ مصرف ما گذشته است که تا این حد توهین آمیز رفتار و برخورد می کنند.
 
پدر شهید احمدی روشن در پایان بیان کرد: به مسئولین گفته ام که اگر قصد دارند این مسئله را کمرنگ جلوه کنند راضی نیستم از این به بعد به هیچ وجه اسمی از شهید بیاورند و از اسمش استفاده ای بکنند.
 
انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی