نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. دى 1392 - 11:32
مدیرعامل شرکت هواپیمایی کاسپین گفت: در حال خرید چهار فروند هواپیمای ایرباس هستیم که امیدواریم تا سال آینده وارد ناوگان هوایی کشور شوند.

به گزارش چهار فصل به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا ایسنا نوشت، جمشید ترکان  با بیان اینکه در حال حاضر با برخورداری از چهار فروند هواپیمای بوئینگ MD ملکی و تعدادی هواپیمای اجاره‌ای در حال فعالیت هستیم، اظهار کرد: به طور کلی هشت فروند هواپیما داریم که چهار فروند زمین‌گیر بودند و اقدامات لازم برای ترمیم آنها صورت گرفته که پس از انجام شدن تست‌های مورد نیاز دوباره فعال می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه با ورود چهار فروند هواپیمای جدید، تعداد ناوگان این شرکت به 12 فروند افزایش می‌یابد، افزود: امیدواریم مشکلات تحریم برطرف شود تا روند واردات تسریع یابد.

 

ترکان گفت: در صورت محقق شدن وعده دولت مبنی بر اختصاص بودجه‌ از محل صندوق توسعه ملی برای نوسازی ناوگان هوایی، بسیاری از مشکلات ایرلاین‌ها کاهش می‌یابد.

 

او با ابراز امیدواری نسبت به اینکه تحریم صنعت حمل و نقل هوایی کمرنگ شود و بتوانیم به صورت مستقیم با سازندگان هواپیما وارد تجارت شویم، اظهار کرد: با این کار نقش واسطه‌ها کمرنگ می‌شود و در هر نوع تجارت یا خرید و فروشی که واسطه‌ها حذف شوند طبیعی است که قیمت‌ها نیز کاهش می‌یابد.

 

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کاسپین تصریح کرد: حمایت دولت در کنار کاهش تحریم‌ها موجب رشد ایرلاین‌ها می‌شود و رفع تحریم‌های بانکی در کنار برطرف شدن تحریم‌های هواپیما و قطعات، بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی