نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. دى 1392 - 15:13
اقدامات غیرانسانی و جنایت ریشه در ضعف فرهنگی دارد

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی کارها و اقدامات غیرفرهنگی است و برخی دیگر از این مرتبه بالاتر می‌رود و به غیرانسانی تبدیل می‌شود که به آن ‌جنایت می‌گویند.

مسئول ارشد استانی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اینگونه کارها به چهره هر استان و منطقه و وجهه آن خدشه وارد می‌کند که لازم است اجازه ندهیم چنین کارهایی تکرار شود.

وی گفت: اعتقاد دارم که باید برای جلوگیری از چنین اقداماتی که ضد انسانی تلقی می‌شود فرهنگسازی کنیم تا شاهد تکرار آن‌ها نباشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اینگونه اقدامات چیزی جز ضرر برای استان عایدمان نمی‌کند و مسئولان باید با برخورد قانونی متناسب جلوی تکرار را بگیرند.البته اینگونه مسائل در همه جا ممکن است اتفاق بیفتد و مختص نقطه‌ای خاص نیست اما لازم است به گونه‌ای برخورد شود که با فرهنگ‌سازی درست جلوی تکرار آن را گرفت.

وی در همین خصوص گفت: برای مثال چندین سال پیش در خراسان جنایتی بزرگ صورت گرفت و یا بحث خفاش شب را داشتیم بنابراین نباید با اقدام یک فرد و یا افرادی خاص یک محیط و منطقه را مقصر کرد.

استاندار از لزوم مبارزه فرهنگی با چنین پدیده‌هایی گفت و افزود: در استان شوراها و ستادهای مختلفی داریم که کارکرد فرهنگی دارند و لازم است در آن‌ها برای جلوگیری از جرم و جنایت برنامه‌ریزی درست و اصولی شود.

وی شورای امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی را از این دست شوراها دانست و گفت: همه باید وظایف خود را انجام دهند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی