نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. دى 1392 - 13:07
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردا یکی از فرمانداران استان در دولت تدبیر و امید معین و اعلام رسمی می‌شود.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، فتاح محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که مشخص شدن فرمانداران بر اساس پروسه زمانی خاصی است و باید حکم ابلاغی آن‌ها توسط وزیر کشور اعلام شود، گفت: به احتمال بسیار زیاد فردا یکی از فرمانداران استان در دولت تدبیر و امید معین و اعلام رسمی می‌شود.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر تاکید دولت در انتصاب فرمانداران از مجموعه نیروهای وزارت کشور اظهار کرد: اکثر گزینه‌های مشخص شده فرمانداران استان از مجموعه وزارت کشور بوده که با حکم وزیر کشور ابلاغ و اعلام می‌شوند.

وی با بیان این‌که حکم تغییر فرمانداران در استان یک دستورالعمل کشوری است، افزود: حکم این تغییرات توسط وزارت کشور زده می‌شود.

محمدی با تاکید بر این‌که در شرایط خاص خارج از مجموعه وزارت کشور نیرو جهت انتصاب فرمانداران به وزارت کشور معرفی می‌شود، گفت: به احتمال زیاد اولین فرماندار کهگیلویه و بویراحمد فردا به صورت رسمی اعلام ‌شود.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تاکید بر این‌که هنوز فرمانداران چند شهرستان مشخص نشده است، گفت: گزینه فرمانداری بویراحمد نیز هنوز نهایی نشده است.

این مسئول سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که گزینه‌های فرمانداری کلیه شهرستان‌ها نهایی نشده است، گفت: تغییر و جابه‌جایی از سیاست‌های هر دولتی است که با توجه به شرایط و ضوابط گزینه‌های فرمانداران شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد به وزارت کشور ابلاغ و با عبور از فیلتر وزارت کشور نیز اعلام می‌شوند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خاتمه با بیان این‌که تنها یکی از فرمانداران استان در دولت تدبیر و امید مشخص است، گفت: امیدواریم گزینه‌های نهایی در اولین فرصت مشخص و به صورت رسمی اعلام شود.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی