نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. دى 1392 - 18:42
رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنا به شرایط نامساعد جوی استان و برودت هوا همایش بسیج رسانه در استان برگزار نشد که با هماهنگی‌ صورت گرفته طی هفته آینده این همایش برگزار می‌شود.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج محمدلطیف ارجمند ظهر امروز در جمع خبرنگاران به اهداف برگزاری جلسات ادواری بسیج رسانه در استان اشاره کرد و گفت: رسانه‌های استانی با تشکیل جلسات به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون برنامه‌های مختلف می‌پردازند.

وی ایجاد جبهه رسانه انقلابی در مقابل رسانه‌های غربی، دشمن‌شناسی و تبیین رسانه‌ها و تحکیم ساخت درونی قدرت توسط رسانه‌ها را از اهداف مهم رسانه‌ها و برنامه‌های اجرایی این نهاد عنوان کرد و گفت: با چهار اصل قانون‌گرایی، وحدت ملی، اسلام و بصیرت‌افزایی می‌توان  به جایگاه واقعی رسانه‌ای خود دست یابیم.

این مسئول با تاکید بر این‌که حکومت جمهوری اسلامی ایران مردمی است و و ریشه آن ولایت فقیه است، گفت: اگر کسی ولایت‌مدار نباشد دیدگاه توده و آحاد مردم نسبت به آن منفی بوده از این‌رو از محورهای اساسی بسیج رسانه؛ وحدت‌افزایی است که همگان باید در این راستا حرکت کنند.

وی به اظهارات اخیر رهبری در بحث شیعه و سنی اشاره کرد و گفت: معظم‌له در بحث شیعه و سنی بر وحدت تاکید فراوان داشتند که بیانات رهبری نقشه راه روشنی برای آحاد جامعه اسلامی است.

ارجمند با بیان این‌که هر رسانه‌ و مسئولی تفاوت سلیقه‌هایی در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و ... دارد، گفت: رسانه‌ها؛ در صورتی که اختلاف سلیقه‌ای باشد نباید اختلافات بازتاب عمومی داده شود زیرا که دشمن دنبال اختلاف و تفرقه‌اندازی بین اقشار مختلف است.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که رسانه‌های استانی اعم از مکتوب و مجازی دارای وحدت خاص و خوبی هستند، گفت: امیدواریم وحدت رسانه‌ها به همین نحو ادامه داشته باشد.

این مسئول اتخاذ جذب حداکثری و دفع حداقلی در مواجه با رسانه‌های داخلی را از دیگر برنامه‌های رسانه‌های استانی برشمرد و گفت: کلیه رسانه‌های استانی کهگیلویه و بویراحمد ولایت‌مدار هستند به گونه‌ای که رسانه معاند با نظام در استان وجود ندارد و همه در راستای منویات رهبری حرکت می‌کنند.

وی اذعان کرد: آفت و تهاجم به سبک زندگی غربی از سوی رسانه‌ها باید مدنظر قرار گرفته شود از این‌رو رسانه‌ها باید نسبت به این مهم اقدام و در راستای سبک زندگی در عرصه‌های مختلف حرکت کنند.

ارجمند به تاثیر‌پذیری رسانه‌ها در ابعاد مختلف اشاره کرد و گفت: ایجاد باور نسبت به کارآمدی اسلام و انقلاب، در نظر گرفتن جایگاه خرده فرهنگ‌ها در جامعه که نیازمند تقویت هستند و تاکید رسانه‌ها بر اقتصاد مقاومتی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در بخشی دیگر از اظهاراتش به سالروز تشکیل بسیج رسانه اشاره داشت و گفت: هر قشری به هر مناسبتی در تقویم روزی دارد و بسیج رسانه 21 دی‌ماه هر سال به مناسبت سالروز شهادت شهید غلام‌حسین رهبر به عنوان روز بسیج رسانه نام‌گذاری شده است.

ارجمند از محورهای قشر بسیج رسانه در افق 10 ساله را انجام پژوهش‌های کاربردی، اخلاق اسلامی رسانه‌ها، انتشار فرهنگ علمی، پژوهشی توسط رسانه‌ها، برگزاری سمینار علمی بسیج رسانه و تشکیل گروه‌های دانش‌ بنیان عنوان کرد.

این مسئول با تاکید بر این که همایش قشر بسیج رسانه باید همزمان با سراسر کشور 21 دی‌ماه برگزار می‌شد، گفت: بنا به شرایط نامساعد جوی استان و برودت هوا این همایش در استان برگزار نشد که با هماهنگی‌ که با دفتر فرماندهی سپاه فتح استان صورت گرفته طی هفته آینده این همایش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی