نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. دى 1392 - 21:19
امام جمعه شهرستان لنده گفت: فضاهای آموزشی و ورزشی شهر لنده به هیچ وجه جواب گوی نیاز های دانش آموزان شهر لنده را نمی دهد ، مسئولان به فکر چاره جویی باشند.

به گزارش چهار فصل به نقل از صبح زاگرس  پایگاه خبری تحلیلی خبر لنده  نوشت، حجت الاسلام مهدی کیانی اصل در مراسم گرامیداشت شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده اظهار کرد: جایگاه و اهمیت شوراها همواره مورد توجه دین مبین اسلام و همه ادیان الهی است  و در قرآن سفارش زیادی برای مشورت گرفتن و شورا آمده است.

وی افزود: مشورت با هرکسی جایز نیست چرا مشورت را باید با افراد صالح انجام دهیم که مسیر حق را از باطل تشخیص دهند.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: آموزش و پرورش یک مقوله و نهادی است که با تربیت همه انسانها سرو کار دارد.

وی یادآورشد: امروز برای توسعه پایدار و پویا نیازمند آموزش و پرورش صحیح و پیشرفته هستیم و لازمه این پیشرفت و توسعه مشارکت عمومی و همگانی است.

کیانی اصل تاکید کرد: شوراهای آموزش و پرورش باید به بالابردن کیفیت و سطح آموزش دانش آموزان کمک کنند زیرا هر تصمیمی این شورا بگیرد در بهبود سطح علمی و مشارکت عمومی والدین دانش آموزان در مدارس نقش دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت: آموزش و پرورش باید در کنار بالابردن سطح علمی دانش آموزان معنویت افزایی دانش آموزان را نیز بالاببرد.

وی تاکید کرد: فضاهای آموزشی و ورزشی شهر لنده به هیچ وجه  جواب گوی نیاز های دانش آموزان شهر لنده را نمی دهد ، مسئولان به فکر چاره جویی باشند.

کیانی اصل در ادامه تاکید کرد: ما باید دانش آموزان را متناسب با زمان حال تربیت کنیم و تجارب و سرگذشت زندگی گذشته خود را با این زمان مقایسه نکنیم .

وی اظهار کرد: وجود پدید های نوظهور ازقبیل ماهواره ، اینترنت و فضای مجازی از مخاطرات تهدید کننده دانش آموزان است که هوشیاری والدین را در این خصوص می طلبد.

امام جمعه شهرستان لنده در پایان تاکید کرد: بهترین راه و ورش برای مقابله با هجمه ها و شبیخون های طراحی شده توسط دشمنان آموزش و آگاه ساختن والدین و دانش آموزان از مخاطرات پیش روی این ابزار های ناتوی فرهنگی است.

انتهای پیام/گ

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی