نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. دى 1392 - 22:10
مسئولان استانی نسبت به ورزش بانوان بی توجه هستند
درد و دل های یک خانم کنگ فو کار در یاسوج
مسئول سبک کونگ فو پرتوآی شهرستان بویراحمد گفت: مسئولین نسبت به ورزش بانوان بی مهری نشان می دهند و چیزی به عنوان بحث ورزش بانوان در استان وجود ندارد.

به گزارش چهار فصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، معصومه پرآور در گفتگوی اختصاصی با سایت تخصصی زنان استان کهگیلویه و بویراحمد(ایل بانو) با اشاره به تأثیر ورزش در کیفیت زندگی روزمره اظهار داشت: روز به روز تمدن این را می طلبد که به جسم و روح بیشتر توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: متأسفانه زنان استان افسرده و دچار بیماری های زیادی شده اند، بی تحرکی، اعتماد به نفس پائین، باعث شده که بین زنان و مردان اختلاف زیادی به وجود بیاید و این ها همه ریشه در ورزش نکردن و بی تحرکی دارد.

مسئول سبک کونگ فو پرتوآی شهرستان بویراحمد به مهری مسئولین نسبت به ورزش بانوان اشاره و بیان کرد: چیزی به عنوان بحث ورزش بانوان در استان وجود ندارد اصلاً برای ورزش بانوان سرمایه گذاری صورت نگرفته است و همه این مسائل به بحث مدیریت ضعیف در استان برمی گردد.

پرآور به مشکلات بانوان در زمینه ورزش اشاره و بیان داشت: بانوان استان از هیچ گونه امکاناتی برای ورزش برخوردار نیستند، نه ورزش صبحگاهی، پیاده روی دسته جمعی، دستگاه های بدن سازی مخصوص بانون در پارک ها و نه ساعتی که بانوان ما بتوانند به ورزش بپردازند، خبری نیست.

ایجاد یک پارک برای بانوان در از بین رفتن افسردگی مؤثر است

 وی ایجاد یک پارک برای بانوان را از جمله راه های مؤثر در از بین رفتن افسردگی آنان بیان کرد و افزود: شهرداری باید زمینه ای را برای  ورزش بانوان در پارک ها فراهم کند.

 پرآور تصریح کرد: همه چیز به بحث مادیات برنمی گردد، بچه های ورزشکار ما با لبخند یک مسئول به اوج قهرمانی می رسند، مسئولین وقتی جوایز را می دهند که اثر گذاری آن از بین رفته باشد.

وی ابراز کرد: شاگردان و حتی بقیه ورزشکاران هنگام رفتن به مسابقات با شور و نشاط خاصی تمرین می کنند و حتی هزینه تمرین و بقیه برنامه های این ورزشکاران را خود اولیاء آن ها تقبل می کنند.

مسئول سبک کونگ فو پرتوآی شهرستان بویراحمد ابراز داشت: متأسفانه ما به دنبال مربی می گردیم در صورتی که مربی باید به دنبال قهرمان ها باشد و حتی به هنگام مسابقات یک سالن برای تمرین در اختیار ما قرار ندادند.

وی با اشاره به پرداخت نکردن هزینه مسابقات قهرمانی در تاریخ 26 الی 28 شهریور امسال که در یاسوج برگزار شد بیان کرد: در این مسابقات  5/2 میلیون بدهکار شدیم و هیچ کدام از مسئولان این بدهی را تقبل نکردند و از هزینه شخصی خودمان پرداخت  کردیم.

پرآور یکی از دلایل بی انگیزه بودن ورزشکاران استان را تشویق نکردن آنان توسط مسئولین دانست و اظهار کرد: ندادن هزینه ایاب و ذهاب، تجلیل نکردن از قهرمانان در مراسمات مختلف، نداشتن سالن برای تمرینات مختلف و ندادن حتی یک دسته گل برای استقبال از برخی ورزشکاران از طرف مسئولین که همین عوامل باعث بی انگیزه شدن آنان شده است.

نقطه قهرمانی در استان خالی است

مسئول سبک کونگ فو پرتوآی استان تأکید کرد: از مسئولین در خواست می کنیم که برای قهرمانان برنامه ریزی داشته باشند، بودجه ای که در اختیار دارند هر چند اندک هم باشد برای شکوفایی استعدادهای ورزشکاران صرف کنند.

وی هدف از ساختن خانه های ورزشی و ورزشگاه ها را رسیدن به نقطه قهرمان بیان کرد و خاطر نشان کرد: در حالی که همه زیربنا ها و ساختار ها ایجاد شده اما هنوز نقطه قهرمانی در استان خالی است.

پرآور در پایان با اشاره به زحمات مسئولین بانوان در سازمان ورزش و جوانان استان گفت: از خانم ها نوربخش، التیامی و عسکری نهایت تقدیر و تشکر برای حمایت از برخی از ورزشکاران را دارم.

انتهای پیام / گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی