نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. دى 1392 - 15:01
پدر شهید کاظم عبدالمجیدی که بعد از شنیدن خبر شهادت فرزندش عمری را در دنیای روشن دلان به سر برد به دیار باقی شتافت.

به گزارش چهار فصل به نقل از پایگاه خبری صبح زاگرس   سفیر دنا از سی سخت نوشت، شهید کاظم عبدالمجیدی دانش آموزی از روستای توتنده از توابع شهرستان دنا بود که بعد از حمله ناجوانمردانه عراق به ایران اسلامی پا به جبهه های حق علیه باطل گذاشت و در عملیات نصر 1 در منطقه سردشت کردستان به سوی یاران کربلایی خود شتافت.

دانش آموزی که تمام خواسته های جوانی و نوجوانی خود را نثار اسلام و دینش کرد و در سن 19 سالگی به جمع همرزمان کربلایی خود پیوست.

شهید عبدالمجیدی در تاریج 7 فروردین سال 66 در عملیات نصر 1 به لقاء الله پیوست. این شهید بزرگوار تا 17 ماه بعد از شهادتش جزء شهدای گمنام محسوب می شد و بعد از گذشت این مدت پیکر پاک و مطهر وی را صحیح و سالم در انبوه برفهای کردستان پیدا کردند.

اسد عبد المجیدی پدر شهید کاظم عبدالمجیدی بعد از شنیدن خبر شهادت فرزندش به علت فشار شدید ناشی از این اتفاق بینایی هر دوچشمانش را از دست داد و از 26 سال پیش تا زمان فوت به یاد فرزند شهیدش در دنیای روشن دلان به سر می برد. وی روز گذشته به علت کهولت سن به دیدار فرزند شهیدش شتافت و بر دستان گرم مردم  روستای توت نده تشییع و خاکساری شد .

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی