نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. دى 1392 - 15:03
امام جمعه موقت شهر لنده گفت: مشکلات داخل زمین فوتبال نباید به خیابان ها کشیده شود.

به گزارش چهار فصل به نقل از صبح زاگرس، حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی خبرلنده به نقش و جایگاه اخلاق و فرهنگ در جامعه اشاره کرد و گفت: همه کارها و عملکرد ما باید برمبنای اخلاق باشد در ورزش اگر اخلاق حاکم نباشد بدترین رضائل اخلاقی را در جامعه شاهد خواهیم بود.

وی افزود: اگر در یک مسابقه فوتبال یک تیم قهرمان شود ولی منش و روحیه جوانمردی و اخلاق ورزشی در آن مسابقه نباشد این یک برد نیست بلکه یک شکست سنگین اخلاقی است.

امام جمعه موقت شهرستان لنده تصریح کرد: باشگاه های ورزشی در ابتدا به نام باشگاه فرهنگی ورزشی فلان تیم ثبت هستند ولی مبانی کار فرهنگی و اخلاقی در این باشگاه ها رعایت نمی شود و فقط بُرد و قهرمان شدن برای آنها مطرح است.

وی تاکید کرد: برخی از باشگاه های فوتبال حاضرند هزینه های سنگینی برای مربی ، سرمربی ، مربی بدن ساز و از این قبیل بپردازند ولی حاضرنیستند برای اخلاق و فرهنگ و منش جوانمردی به بازیکنان خود آموزش دهند.

الهی نیا تاکید کرد: متاسفانه در برخی از مسابقات ورزشی اخلاق و منش ورزشی اصلاً رعایت نمی شود ولی با نگاهی کوتاه به مسابقات خارجی می بینیم که اخلاق ورزشی از بالاترین جایگاه برخوردار است و برای همه قابل احترام است.

امام جمعه موقت شهرستان لنده در پایان اظهار کرد: احترام به داور ، مربی و بازیکنان یک حرکت اخلاقی است که باید در بین بازیکنان نهادینه شود و سعی شود مشکلات داخل زمین فوتبال به خیابانها و جامعه کشیده نشود.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی