نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. دى 1392 - 9:50
شاید بهانه این گزارش گلایه های فیس بوکی اسحاق جهانگیری بود که از گماردن فردی غیر مرتبط برای جایگاهی کاملا کارشناسی در بدنه دولت گلایه می نمود.

به گزارش چهار فصل به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، گفتار نیوز نوشت، انتخاب یک مدیر توانمند برای یک مجموعه و یا یک شرکت معمولاً کار سهل و آسانی نیست ولی برای شناخت توانمندی مدیران برای انتخاب بیشتر بعد از رویت رزومه کاریش بر سوابق و عملکردهای قبلی او توجه و دقت کافی شده و گاهی به این بسنده نکرده و با اقداماتی چون درخواست رضایت نامه یا استعلام از مجموعه قبلی عمل مینمایند.

 
بر اساس این گزارش، در رزومه کاری مدیر مورد نظر سوابق تحصیلی (مرتبط و غیر مرتبط)، سوابق کاری (هم ردیف یا مختلف) ، دوره های آموزشی و مهارتی گذرانده شده و آثار و تالیفات وی دقت میگردد.
 
با همه این تفاصیل باز اطمینان صد در صدی از عملکرد قابل قبول وی در مجموعه مورد نظر نمیتوان حاصل نمود و به همین خاطر نیز قانونگذار در قانون تجارت دوره مدیریت مدیران عامل را دو ساله در نظر گرفته و در صورت رضایت هیات مدیره و به طریق اولی صاحبان سهم این مدت قابل تمدید خواهد بود و این زمانی است که فرصتی برای ارزیابی عملکرد مدیر به دست میدهد تا در صورت عدم رضایت حتی قبل از زمان مقرر میتوان نسبت به جایگزینی وی اقدام نمود و بر عکس آن نیز مرسوم و در صورت رضایت میتوان پاداش قابل توجه و امکانات بسیاری برای مدیران موثر در نظر گرفت.
 
همانطور که در خبرهای قبلی به آن اشاره شد در مجموعه کانون اتومبیلرانی مدیر عامل شیک پوش یکی از شرکتهای تابعه علی رغم هیچگونه تطابقی با موارد ذکر شده بدون داشتن رزومه موثر و سوابق کاری مرتبطی سه سال و اندی پیش به مدیریت عاملی یک شرکت تخصصی گردشگری انتخاب شده است.
 
وی که در زمان شهرداری احمدی نژاد پیمانکار ریسه و لامپ سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران بوده از افراد دخیل در پول شویی عناصر تیم انحرافی است که به زندان های طویل مدت محکوم شده اند اما وی هنوز در مجموعه کانون مشغول فعالیت می باشد.
 
وی بدون هیچگونه عملکردی و رفع مشکلات شرکت فقط به صرف ایجاد ارتباطات مشکوکی با روسای سازمان و کانون همچنان بر پست خود باقی مانده و با عنایت به اینکه قادر به پرداخت حقوق پرسنل شرکت در ماههای متوالی نبوده است شخصاً با دریافت حق ماموریتهای قابل توجه از کانون مشکل خاصی احساس ننموده و به جای ارائه گزارش عملکرد موثر جهت تجدید انتخاب با تقدیم هدایای نفیس و تتمیع روسا موجبات سلطه خود را بر این مجموعه فراهم نموده است.
 
مدیران ارشد دولت تدبیر و امید در گزارشات ارائه شده بر انتصاب این موضوعات به دولت قبلی، خود را مبرا از این انتخابات دانسته و بر استفاده از کارشناسان متخصص اذعان داشته اند. حال چگونه است که این مدیر با این سابقه درخشان که بر کسی پوشیده نیست همچنان به یکه تازی خود ادامه داده و این شاعبه را در ذهن دیگران شکل میدهد که تابلو فرش درمانی همچنان در این دولت نیز افاقه میکند و نیازی به تخصص و عملکرد احساس نمی گردد.
 
انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی