نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. دى 1392 - 13:17
امام جمعه رباط کریم گفت: متاسفانه گاهی افراطیون سخنانی را می گویند که شایسته نیست، و رای کسانی را که به رییس جمهور منتخب رای نداده نادیده انگاشته و به آنها برچسب می زند اینگونه افراد باید مواظب حرف زدن خود باشند. آقای دکتر روحانی باید مشاوران خود را کنترل کند و به آن ها اجازه ندهد که سخنان بیهوده را بر زبان بیاورند.

به گزارش چهار فصل به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی آفتاب ری؛ حجت الاسلام حسینعلی محمدی نژاد، امام جمعه رباط کریم خاطرنشان کرد: قانون چه برگرفته از قرآن و چه برگرفته از لسان ائمه(ع)، لازم الاتباع است و باید به آن ها عمل کرد.

وی افزود: اگر انسان ها از قانون فرار کنند  یقینا آثارگریز از قانون دامان افراد و جامعه را می گیرد.

امام جمعه رباط کریم بیان کرد: علت برخی نابسامانی های جامعه، فرار از تبعیت قانون الهی است.

وی  با اشاره به زندگی رسول خدا(ص)، تأکید کرد: ایشان در 17 ربیع الاول سال عام الفیل متولد شدند و به بیان رهبری ولادت ایشان سرآغاز برکاتی است که خدا برای بشر در نظرگرفته است.

حجت الاسلام محمدی نژاد اضافه کرد:  به طور قطع باید گفت اگر دین اسلام نبود امروز ما از صلح و آشتی بیم کشورها برخوردار نبودیم چرا که امروز دیده می شود ملت یهود و مسیحی چون سایر مردم در کنار مسلمانان زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه امروز القاعده و وهابیت، خود را تابعان واقعی اسلام می دانند، خاطرنشان کرد: این گروه ها خود را تابعان واقعی اسلام می دانند و این در حالی است که جنایت های بسیاری را مرتکب می شوند.

امام جمعه رباط کریم با اشاره به روز غزه و مظلومیت هایی که رژیم صهیونیستی بر مردم این منطقه وارد ساخته است، تأکید کرد: مرگ شارون قصاب بی رحم را به مردم فلسطین، غزه و کشورمان تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه نباید آرامش رهبری را از ایشان گرفت، تصریح کرد: متاسفانه گاهی افراطیون سخنانی را می گویند که شایسته نیست، و رای کسانی را که به رییس جمهور منتخب رای نداده نادیده انگاشته و به آنها برچسب می زنند اینگونه افراد باید مواظب حرف زدن خود باشند. آقای دکتر روحانی باید مشاوران خود را کنترل کند و به آن ها اجازه ندهد که سخنان بیهوده را بر زبان بیاورند.

 ترکان در مصاحبه با روزنامه اصلاح‌طلب آرمان مدعی شده که 49.5 درصدی که در انتخابات اخیر به روحانی رای نداده‌اند، حامی بی‌قانونی و قانون‌گریزی و عامل پدید آمدن امثال بابک زنجانی هستند.

او گفته است: «شما فکر نکنید که یک نفر در مملکت وجود دارد که می‌گوید من قانون را قبول ندارم؛ بلکه این یک جریان مشخص بود که می‌گفتند ما قانون را قبول نداریم. اکنون 49.5 درصد آرا را شامل می‌شوند. این 49.5 آرا کسانی بودند که در مقابل جریانی که مقابل قانون ایستاد سکوت کرد. این 49.5 درصد سکوت کردند و نگفتند که تو بی‌جهت فکر کردی که می‌توانی قانون را قبول نداشته باشی. قبول نداشتن قانون، قبول نداشتن مقررات، قبول نداشتن نظم و انضباط موجب می‌شود که نه یک بابک زنجانی بلکه«بابکان»پدید بیاید. هر کسی فکر کند که یک مرتضوی و یک بابک قانون‌شکن داریم، بی‌تردید در اشتباه است. درحال حاضر به واسطه آن بی‌توجهی به قانون و نظم، بخشی از اقتصاد کشور در اختیار بابکان قرار گرفته است. اگر می‌خواهیم فساد در کشور رخ ندهد باید اقتصاد و مدیریت کشور به سمت نظم، انضباط و شفافیت حرکت کند.»

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا