نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. بهمن 1392 - 10:16
از یادگاری‌های به جامانده از فعالیت‌های احمدی‌نژاد در دولت نهم و دهم تا دلنوشته محمدکاظم روحانی نژاد به بهانه سفر اخیر روحانی به خوزستان و نقد سیاسی‌ترین اثر جشنواره عمار؛ با ما همراه باشید با «سه‌شنبه‌های وبلاگی» این هفته.

به گزارش چهار فصل  به نقل از فارس ،شهر وبلاگ‌ها ساکنانی خوش‌نشین دارد، فقط کافیست تا چند روزی را میهمان اهالی میهمان‌نواز این شهر شوی؛ هر خانه با چراغی روشن، خود را برای پذیرایی از میهمانان آماده کرده است.

اگر چه زبان مردم این شهر با هم تفاوت دارد اما صدایشان یکی است؛ این شهر هر روز شلوغ‌تر می‌شود؛ افرادی خانه‌ها‌ی شان را رها می‌کنند اما تعداد بیشتری به قصد بنا کردن منزل جدید راهی این شهر می‌شوند.

مردم، مهربانی‌ها و تجربه‌هایشان را بدون اندکی توقع با همشهری‌های خود به اشتراک‌ می‌گذارند؛ اینجا در بیان بایدها، رودربایستی معنا ندارد و در هیچ خانه‌ای به روی میهمان بسته نیست.

سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، هر سه‌شنبه منتخب مهم‌ترین و بهترین مطالب وبلاگ‌نویسان کشور را در قالب گزارش «سه‌شنبه‌های وبلاگی» در معرض دید مخاطبان این خبرگزاری قرار می‌دهد.

قرار ما سه‌شنبه‌های هر هفته با سه‌شنبه‌های وبلاگی برای قدم زدنی کوتاه با وبلاگ‌نشینان...

 

 

 سلام بر تو و دیدار تازه‌ات

 

خوزستان را همه می‌شناسند؛ از آبادان و اهواز تا خرمشهر و دزفول؛ هفته گذشته مردم شجاع و دلیر استان خوزستان به استقبال رئیس جمهور کشورمان رفتند؛ گزارش یک خبرنگار از این دیدار به بیان ساعتی از آغاز و پایان سخنرانی و دیدارهای انجام شده خلاصه شد؛ اما وقتی قرار شد حرف‌هایی از جنس دل صفحه کلید رایانه را بالا و پایین کند، دیگر جایی برای حرف‌های حاشیه‌ای نیست. 

دلنوشته محمدکاظم روحانی نژاد خبرنگار صداو سیما که به بهانه سفر اخیر روحانی به خوزستان در وبلاگش آمده است را می‌خوانیم: «ای خوزستان! رؤسای جمهور و اعضای دولت‌ها هی آمده و رفته‌اند و من و ما نیز همچنان در رکابشان، ولی هنوز تو درد داری؛ یکی از ویژگی‌ها و آموزه‌های ماندگار توست که با این زخم‌های عمیق همچنان اخم نمی‌کنی حتی اگر هرگز نخندی.»

ادامه مطلب...

 

شهادت یک مداح مقابل دوربین محمدرضا طاهری+عکس

25 دی سالگرد شهادت محمدبهروز لایقی بود؛ مردی که اثبات کرد ماجرای مقاومت تکرار ندارد، هر چند بارها اتفاق بیافتد؛ وبلاگ سپهر حزب‌الله سری به آلبوم شهید زده و از میان آنها عکسی را که به گفته دوستان شهید توسط محمدرضا طاهری گرفته شده را آورده است: ساعتی پس از شهادت شهید محمد بهروز لایقی، حاج محمدرضا طاهری که در آن ایام در واحد تبلیغات گردان شهادت لشگر 27 محمد رسول الله(ص) مشغول فعالیت بوده است، تصویری را از پیکر مطهر این شهید به ثبت می‌رساند.

ادامه مطلب...

 

 

آنچه از احمدی‌نژاد به یادگار مانده است

دولت نهم و دهم به پایان رسید، با تمام شیرینی‌ها و تلخی‌ها؛ احمدی نژاد یادگاری‌هایی از خود به جای گذاشت یادگارهایی که برای نخستین بار بود که یک ایرانی آن را تجربه می‌کرد؛ وبلاگ سرلوحه‌های موج چهارم دفتر خاطرات گذشته‌ای نه چندان دوری را ورق زده است: اگر میزان پُرکاری دولت احمدی‌نژاد نبود، امروزه روز وزرای دولت یازدهم، نه تنها برای ثبت ساعت حضور بیشتر در وزارتخانه تا نصفه شب با هم رقابت نمی‌کردند، که به مانند دولت‌های قبل‌تر رأس ساعت اداری به وزراتخانه وارد می‌شدند و بعد از ساعت اداری دیگر تا فردا وزیر مورد نظر در دسترس نبود.

ادامه مطلب...

 

تصویر منتشر نشده از داخل مزار شهیدحسن باقری

برادری نگران است، حرف‌ها دارد با خاکی که قرار است برادرش را در آغوش بگیرد؛ هنوز زمان باقی است و پیکر برادر شهیدش به روی دست دوستان؛ خود را به داخل قبر می‌کشاند، صورتش را رو به قبله می‌گذارد، چشمانش را می‌بندد و دهاتش را به گوش‌های خانه ابدی برادر می‌چسباند...

محمد باقری قبل از قرار دادن برادر شهیدش حسن باقری در قبر خود در گودال دراز می‌کشد؛ برای دیدن تصویر به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب...

 

«لکه» ننگ فتنه بر دامن قدرت‌طلبان

«لکه» فیلمی از محمدباقر مفیدی کیا که عنوان سیاسی‌ترین اثر جشنواره عمار را نیز به خود اختصاص داد؛ نقد این فیلم جسورانه و ضد سانسور از فتنه 88 را در وبلاگ قیام‌الله می‌خوانیم: «لکه» فیلم داستانی بلندی با موضوع فتنه و دولت یازدهم است. فیلم با لکه فضله کلاغی بر شیشه ماشین مدیر کل آغاز می‌شود. راننده مدیرکل می‌خواهد از پیش او برود که مدیر کل دست در جیبش کرده تا خودکار را از جیبش بیرون بیاورد اما خودکار پس می‌دهد و لباسش کثیف می‌شود.

ادامه مطلب...

فواید وارد کردن بنزین یورو 4 غیر از سالم سازی هوا

مهدی کوچک‌زاده در وبلاگش مطرح کرد: برای رفع آلودگی هوا یک راه حل اساسی و صددرصد محیط زیستی در مجلس ارائه می‌دهد آنهم به عنوان مسئول محیط زیست کشور و آن عبارتست از «وارد کردن بنزین یورو 4» جالب اینجاست که بلافاصله استاندار هم در مصاحبه با رسانه‌ها همین راه حل را راه نجات از آلودگی هوا اعلام می‌کند و روز چهارشنبه در جلسه مشترک نمایندگان تهران با شورای شهر تهران هم همین راه حل مطرح می‌شود! کم کم دارم به فکر می‌افتم از شما بپرسم، به نظر شما وارد کردن بنزین یورو چهار غیر از کمک به کاهش آلودگی هوا (البته اگر خودروهای یورو 2 ما با آن سوخت سازگار باشند) فواید دیگری هم برای کسی دارد؟

ادامه مطلب...

 

ماه، پرنده، خورشید، ما؛ در مدار‌های مختلفی پرواز می‌کنیم

«علی محمد مودب» امروز خودش را در عرصه ادبیات انقلاب اسلامی تثبیت کرده است؛ او به حق یکی از علمداران شعر ادبیات انقلاب اسلامی است چرا که از او کارهای زیبایی شنیده‌ایم و خوانده‌ایم؛ جدیدترین سروده وی در وبلاگ عاشقانه‌های پسر نوح آمده است: فرقی میان ماه و پرنده نیست/ میان خورشید و ما/ در مدار‌های مختلفی پرواز می‌کنیم/ از سیبری به استوا، از زمین به ماه.

ادامه مطلب...

 

کوچ فعالان فرهنگی از آمل

وبلاگ برای اندیشه از فعالیت‌های نامنسجم فعالیت‌های فرهنگی و نبود ارگان نظارتی برای ساماندهی موسسات و فعالان فرهنگی شهر آمل نوشت: معضلات فرهنگی نبود مراکز فرهنگی برای سازماندهی چارچوب فکری جبهه‌ فرهنگی‌ انقلاب اسلامی در فضای شهر آمل، فرصت برای هم‌اندیشی را کم‌رنگ کرده و فقدان مراکز علمی در این شهر موجب کاهش رشد فرهنگی شده است.

ادامه مطلب...

 

 

وبلاگ خود را به ما معرفی کنید

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی