نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. بهمن 1392 - 18:54
تیم فوتبال شهرداری یاسوج در هفته ی شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاهای کشور مقابل تیم استقلال اهواز شکست را پذیرفت.

به گزارش چهار فصل به نقل از پایگه خبری تحلیلی صبح زاگرس از هفته شانزدهم رقابت‌هاي ليگ دسته یک فوتبال کشور، عصر امروز دو تيم فوتبال شهرداری یاسوج و استقلال اهواز از ساعت 14:30 در ورزشگاه تختی شهر یاسوج به مصاف هم رفتند که اين مسابقه با نتيجه دو بر يک به سود تيم استقلال اهواز به پايان رسيد.

همچنين تيم استقلال اهواز بازی را در شرایطی به سود خود به پایان برد که دو نفر از بازیکنان این تیم با کارت قرمز داور مواجه شدند.

بعد از مسابقه سیدحسین سید صالحی مربي استقلال اهواز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صبح زاگرس گفت: این زمین بازی به درد گاو بازی می خورد نه فوتبال، آن هم در این سطح از فوتبال کشور.

هم چنین شهردار یاسوج در پایان این بازی در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس درباره قطع یا ادامه همکاری با برگی زر، سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: درخصوص روند ادامه همکاری آقای برگی زر یا قطع همکاری، هیئت مدیره تصمیم گیری می کند و اگر هیئت مدیره تشخیص دهد که باید تغییری صورت بگیرد این کار را خواهیم کرد.

به گزارش صبح زاگرس، تیم فوتبال شهرداری یاسوج در حال حاضر با 15 امتیاز در رتبه دوازدهم لیگ 13 تیمی گروه اول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی