نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. بهمن 1392 - 11:35
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دومین جشنواره منطقه‌ای برفی دنا به مناسبت دهه فجر در محل پیست اسکی کاکان یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش چهار فصل محمود باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به تنوع آب و هوایی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: همین تنوع آب و هوایی باعث ایجاد ظرفیت‌های گردشگری متعدد از لحاظ طبیعی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: باید از این ظرفیت‌های طبیعی و خدادادی به بهترین شکل در جهت جذب گردشگر بهره ببریم.

باقری با اشاره به در پیش بودن دهه فجر عنوان کرد: به مناسب گرامی داشت این ایام دومین جشنواره منطقه ای برفی دنا در محل پیست اسکی کاکان یاسوج برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: این جشنواره با همکاری استانداری و سایر دستگاه‌های دولتی به مدت دو روز انجام می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره منطقه‌ای برفی دنا عنوان کرد: تلاش همه دستگاه‌ها این است که این جشنواره به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌های برفی در مناطق سردسیری نقش موثری در جذب گردشگر و معرفی پتانسیل‌های گردشگری مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد در فصل‌های سرد سال خواهد داشت.

باقری عنوان کرد: با توجه به رکودی که در میزان گردشگران مناطق سردسیری در فصول سرد بوجود می‌آید، برگزاری جشنواره‌های برفی نقش موثری افزایش میزان گردشگران خواهد داشت.

دبیر جشنواره منطقه ای برفی دنا تصریح کرد: با توجه به بارش قابل توجه برف در مناطق سردسیری و مرتفع استان باید سعی کنیم این ظرفیت را هرچه بیشتر به فعل برسانیم و از آن در جهت جذب گردشگر و ایجاد اشتغال استفاده کنیم.

وی از پیست اسکی کاکان یاسوج به عنوان ظرفیتی ممتاز در زمینه گردشگری ورزشی یاد کرد و افزود: قرار داشتن پیست اسکی یاسوج در جنوب کشور امتیازی مثبت برای استان کهگیلویه و بویراحمد است که باید حداکثر استفاده از آن انجام گیرد.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی