نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. بهمن 1392 - 13:19
در قالب مسابقات فرهنگی و هنری
رقابت 4 هزار دانش آموز گچسارانی آغاز شد
مدیر آموزش و پرورش گچساران از آغاز رقابت 4 هزار نفر از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان در مسابقات فرهنگی هنری خبرداد.

به گزارش چهار فصل به نقل از صبح زاگرس، ظهیرالدین پورالحسینی صبح امروز در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، از آغاز رقابت دانش آموزان این شهرستان در مسابقات فرهنگی هنری خبردادو اظهار کرد: این مسابقات با حضور بیش از 4 هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی به مدت 10 روز در باشگاه فرهنگیان گچساران برگزار می گردد.

وی افزود: این مسابقات در رشته های قرآن،نهج البلاغه،هنرهای آوایی مدارس،عکس و فیلم،مطالعه و تحقیق،طراحی و نقاشی،خوشنویسی،نشریه الکترونیکی،هنرهای دستی و تجسمی و وبلاگ نویسی از ابتدای بهمن ماه سال جاری آغاز شد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: در حال حاضر این دانش آموزان در مرحله شهرستانی مسابقات فرهنگی و هنری با هم رقابت و برترین ها با کسب امتیازهای لازم به مرحله استانی صعود خواهند کرد.

در ادامه پورالحسینی به بیان اهداف برگزاری مسابقات فرهنگی هنری ویژه دانش آموزان اشاره کرد وافزود: این مسابقات هر ساله باهدف شناسایی استعدادها و پرورش آنها، افزایش سطح آگاهی و ایجادانگیزه بیشتر،فراهم کردن زمینه مناسب رقابت سالم همراه بادوستی وغنی سازی اوقات فراغت میان دانش آموزان برگزارمی شود.

این مقام ارشد آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: در حقیقت برگزاری این مسابقات باعث افزایش روحیه دانش آموزان و حضور بیشتر آنان در فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی می گردد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات فرهنگی هنری برای دوره دانش آموزان مقطع ابتدایی در دو مرحله آموزشگاهی وشهرستانی،در مقطع متوسطه ی اول در سه مرحله آموزشگاهی،شهرستانی و استانی و مقطع متوسطه دوم در چهار دوره آموزشگاهی، شهرستانی،استانی وکشوری برگزار می گردد.

پورالحسینی در ادامه  بیان داشت: شهرستان گچساران دارای 21 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی ست که در 234 آموزشگاه شهری و روستایی مشغول به تحصیل هستند.

 انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا