نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. بهمن 1392 - 14:42
بی توجهی و کم لطفی مسئولان استانی و شهرستانی به ورزش باعث شده است تا وشوکاران چرامی در محلی بسیار نامناسب به تمرین بپردازند.

به گزارش چهار فصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی چرام، ووشو یکی از محبوب ترین ورزشهای رزمی بین نوجوانان و جوانان چرامی است که جوانان این شهر با شرکت در مسابقات مختلف کشوری،استانی و شهرستانی این ورزش، مدال ها و افتخارات زیادی را بدست آورده اند و حتی چندین بار به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

اما متأسفانه به دلیل بی توجهی مسئولان استانی و شهرستانی ووشوکاران چرامی حال و روز خوبی ندارند و در محل بسیار نامناسبی به تمرین می پردازند.

سالن محل تمرین این رزمی کاران که تا چندی پیش به انبار علوفه معروف بوده است، فاقد هرگونه امکانات اولیه برای هر ورزشی بوده به طوری که حتی آب آشامیدنی و سرویس بهداشتی ندارد.

تصاویر زیر مربوط به سالن محل تمرین این ووشوکاران است که با کمترین امکانات موجود آن را برپا کرده اند و به خاطر عشق و علاقه به این ورزش، تمام مشکلات را به دست فراموشی سپرده اند.

از تمام این مشکلات که چشم پوشی کنیم تازه به سیستم برق کشی این سالن یا بهتر بگوییم انبارعلوفه می رسیم که به صورت کاملا غیرایمنی و توسط خود این ورزشکاران وصل شده است و خطر برق گرفتگی به شدت این نوجوانان و جوانان را تهدید می کند.

گفتنی است که قدمت این سالن به بیش از 30 سال می رسد و در اثر گذشت زمان و خرابی سقف آن،هنگام بارندگی آب به درون سالن نفوذ می کند و مشکل را دوچندان می کند.

اما شاید جالب ترین قسمت ماجرا مربوط به زمانی باشد که رئیس هیئت ووشوی شهرستان چرام از وضعیت موجود ابراز رضایت می کند و می گوید حداقل الان دیگر کسی کاری به کارمان ندارد و هر روز یک مدعی و شاکی برایمان پیدا نمی شود.

سعید خورشیدی با تشکر از  ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام گفت:همین امکانات اندکی  که در اختیار داریم با تلاش و زحمات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فراهم شده است.

حال آنچه که بسیار جای تعجب و سوال دارد این است که، آیا حتماً باید حادثه ای تلخ و ناگوار رخ دهد تا مسئولین محترم به فکر چاره باشند؟

آیا این مکان در خور و شایسته ورزشکاران و نوجوانانی است که برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح خود، بهترین راه را در پیش گرفته اند؟

و آیا با اینکه 6 سالن ورزشی در شهر چرام موجود است،وشوکاران این شهر باید در انبار علوفه تمرین کنند؟

و ده ها سوال دیگر...؟

 

انتهای پیام/گ

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی