نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. بهمن 1392 - 9:22
رییس اداره ورزش و جوانان گچساران از دیداربرگشت تیم های واترپلوی نفت و گاز گچساران با چوکای تالش در انزلی خبر داد.

به گزارش چهار فصل به نقل از صبح زاگرس، اسماعیل پناهپوری در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،از رویارویی تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران با چوکای تالش خبر داد و یادآور شد:دیدار برگشت تیم های واترپلوی نفت و گاز گچساران با چوکای تالش امروز پنجشنبه سوم بهمن ماه  سال جاری راس ساعت 15در انزلی برگزار می شود.

وی افزود:این دیدار حساس برای راهیابی به مرحله ی نیمه نهایی رقابت های واترپلوی لیگ برتر کشور انجام می گیرد.

رییس اداره ورزش و جوانان گچساران تصریح کرد: تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران در صورت کسب نتیجه برد، تساوی،و یا شکست با تفاضل چهار گل به مرحله نیمه نهایی راه می یابد.
پناهپوری با اشاره به حاضر نشدن تیم چوکای تالش در دیدار رفت این رقابت ها، ابراز داشت: دردور رفت مرحله حذفی لیگ برتر واترپلوی کشور تیم نفت وگاز گچساران میزبان تیم چوکای تالش بود که این بازی  به دلیل حضور نیافتن تیم چوکای تالش برگزار نشد.

وی افزود:در نهایت این دیدار به دلیل حضور نیافتن تیم چوکای تالش با نتیجه 5بر صفر به سود تیم نفت و گاز گچساران  از سوی داوران فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی کشور اعلام گردید.

رییس اداره ورزش و جوانان گچساران ادامه داد:تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران در صورت موفقیت در این دیدار در مرحله ی نیمه نهایی با تیم نفت امیدیه پیکار می کند.

گفتنی است تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران در بازی‌های مرحله مقدماتی توفیق چندانی در کسب امتیاز نداشت و پس از دو تیم پرقدرت نفت امیدیه و دانشگاه آزاد درجایگاه سوم گروه A ایستاد.

 

انتهای پیام/گ

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی