نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. بهمن 1392 - 16:15
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 300 میلیون تومان توسط وزارت کشور برای اکران 20 فیلم جشنواره فجر در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، امین کمالوندی صبح امروز در مراسم تجلیل از هنرمندان تئاتر که با حضور فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و همچنین حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی مدیرکل امور اجتماعی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اگر تئاتر این استان موفقیتی در کشور دارد همه به واسطه حضور خالصانه اهالی هنر در صحنه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هنرمندان تئاتر استان ما در کشور شاخص هستند و اکنون تئاتر کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک برند در کشور مطرح است.

این مسئول ارشد فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که بسیاری از استان‌های بزرگ همانند فارس هر چند سال یک بار نماینده‌ای در تئاتر فجر دارند، افزود: اما استان ما امسال به تنهایی دو نماینده در جشنواره تئاتر فجر دارد که نشان دهنده جایگاه این هنر استان در کشور است.

کمالوندی در بخش دیگری از اظهارات خود با قدردانی از حضور معاون سیاسی در این مراسم اظهار کرد: خوشحالیم که مسئولان ارشد استانی دلجویی از هنرمندان را در اولویت کارها و برنامه‌های خود قرار می‌دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به کمک 300 میلیون تومانی وزارت کشور برای اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در استان اشاره کرد و گفت: اکنون در بدنه وزارت کشور هم به کمک ارشاد آمده‌اند و رویکرد خوبی نسبت به هنر مشاهده می‌شود که آینده بهتر را ترسیم می‌کند.

وی از جای خالی نمایش‌های استان در کشورهای دیگر سخن گفت و افزود: هزینه رفت و برگشت و اقامت برای یک گروه تئاتر در یک کشور خارجی 100 میلیون تومان است.

کمالوندی با درخواست از معاون استاندار برای توجه به این موضوع و تقبل هزینه سفر گروه‌های برتر نمایشی استان به کشورهای دیگر تصریح کرد: هنرمندان تئاتر برای آماده کردن یک نمایش شش ماه وقت می‌گذارند و آثار فاخری تولید می‌کنند که باید از آن‌ها حمایت شود.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی