نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. بهمن 1392 - 19:24
با حضور مدیرکل و جمعی از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد، معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش استان معرفی شد.

به گزارش چهار فصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، در این آئین تودیع و معارفه که با شرکت کارکنان آموزش وپرورش استان وجمعی از فرهنگیان درسالن شهید مطهری آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد برگزار گردید اردشیر یاری به عنوان معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش استان معرفی وازخدمات سیدعبدالصالح صمدی نسب تقدیر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این آیین گفت: مسئولیت ها، امانت هایی الهی برگردن انسان ها هستند و انسان هایی که از این فرصت برای خدمت به بندگان خدا بهره برده اند سعادتمند می شوند

.

هادی زارع پور اظهار داشت: امانت ها هم دراین دنیا و هم درآخرت باعث مؤاخذه و سئوال می شوند و باید برای آنان پاسخگو بود.

وی ادامه داد: مدیریت امانتی است که از یک فرد به فرد دیگر انتقال می یابد و جنس این رفتن وآمدن ها به علت وظیفه سنگین عرصه تعلیم وتربیت، درآموزش وپرورش متفاوت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: مسئولیت ها ابزار خدمت هستند و درصورتی مفیدند که ما را به اهداف عالی نظام برسانند.

وی گفت: صمدی نسب با صداقت و مجدانه فعالیت کردند و امیدوارم یاری نیز با توانمندی های خود بتواند این خدمت را ادامه و موفق شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سابق آموزش وپرورش استان گفت: مسیر زندگی انسان تودیع و معارفه است چرا که مسئولیت هایی به انسان ها سپرده می شود و دراحکام دینی دستورالعمل هایی بیان شده که همه باید به این مسئولیت ها گردن نهیم.

سیدعبدالصالح صمدی نسب گفت: بنابراین تودیع و معارفه امری طبیعی است و هم اکنون دولتی باشعار و سلیقه خاص مسئولیت رابه عهده گرفته و ضرورت دارد تیم جدیدی از سلیقه های متناسب با آن امور را به دست بگیرد.

وی تصریح کرد: درنظام مقدس جمهوری اسلامی همه پایبند به یک اصول هستیم ولی دربعضی شیوه ها و سلیقه ها متفاوت عمل می کنیم و این امری طبیعی است.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی سابق آموزش وپرورش استان گفت: انجام آزمون استخدامی برای پذیرش 800نفر، استخدام نیروهای حق التدریس، نیروهای تعیین تکلیف کارمعین، ساماندهی نیروی انسانی، پرداخت بخشی از مطالبات فرهنگیان استان، تهیه و تنظیم اسناد مالی مطالبات مناطق محروم که آماده پرداخت است ازمهمترین فعالیت های دوران کاری در زمان تصدی بنده است.

وی بیان داشت: برای ساماندهی فضاهای آموزشی نخستین بار کمیته فضاهای آموزشی تشکیل ومدارس نوساز با بررسی نیاز و توجیه جمعیتی ساخته می شوند.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی جدید آموزش وپرورش استان گفت: افتخار مامعلم بودن ماست وهدف ما خدمت به مردم است.

اردشیر یاری اظهار داشت: مدیریت درحقیقت حکومت بر دل و روح و جان انسان ها است.

وی ادامه داد: درمدیریت ارزشمند و پذیرفته شده درعین قدرت، مدیر در دل ها نفوذ دارد و این مهم مستلزم وحدت ، همدلی و تبادل افکار و تجربه است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان گفت: اعتدال در امور یک ضرورت است و ریشه در مبانی دین مبین اسلام است.

یاری اظهار امیدواری کرد که با مشارکت و همکاری فرهنگیان قدم های مثبتی در آموزش و پرورش برداشته شود.

لازم به ذکر است که اردشیر یاری سابقه تدریس- مدیریت در3دوره تحصیلی- کارشناس امتحانات- کارشناس ضمن خدمت- کارشناس آموزش- کارشناس تحقیقات- مسئول واحد رایانه- مسئول ستاد تغذیه ومعاونت آموزش عمومی و تربیتی آموزش و پرورش در باشت و گچساران را در کارنامه خود دارد و از یادگاران دوران دفاع مقدس است.

 

انتهای پیام/گ

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی