نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. بهمن 1392 - 19:29
مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش بسیج رسانه این استان در هفته جاری خبر داد.

به گزارش چهار فصل به نقل از صبح زاگرس، سید محمد لطیف ارجمند در گفتگو با سایت تخصصی زنان استان کهگیلویه و بویراحمد(ایل بانو) گفت: به مناسبت شهادت شهید غلام حسین رهبر در 21 دی ماه، این روز به نام روز بسیج رسانه معروف است.

وی در ادمه به برنامه های روز قشر بسیج رسانه اشاره کرد و افزود: تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان و نمایش قدرت وحدت، همدلی و یکپارچگی در بین رسانه ها از جمله برنامه ها در این روز است.

وی یکی از اهداف برگزاری این همایش را یاد و خاطره شهدا در عرصه رسانه دانست و بیان داشت: الگو قرار دادن شهدای رسانه در مسیر فعالیت های رسانه ای، تبعیت محض از ولایت فقیه، خدمت گذاری صادق به مردم استان، جبهه متعهد فرهنگی در مقابل موج تخریب فرهنگی در عرصه های مختلف از جمله اهداف این همایش است.

مسئول بسیج رسانه یکی از راهکارهای مهم در زمینه برگزاری چنین همایش هایی را دشمن شناسی و تبین رسانه ها از عوامل کاهنده اقتدار در خارج و داخل کشور بیان کرد و ابراز داشت: ایجاد جبهه رسانه انقلابی در مقابل رسانه‌های غربی، دشمن‌شناسی و تبیین رسانه‌ها و تحکیم ساخت درونی قدرت توسط رسانه‌ها از اهداف مهم رسانه‌ها و برنامه‌های اجرایی در این همایش است.

وی گفت: به دلیل نامناسب بودن شرایط آب و هوا نتوانستیم در روز 21 دی همایش بسیج رسانه را هم زمان با سراسر کشور برگزار کنیم و به همکاران رسانه ای مان اعلام کردیم به هنگام مساعد بودن آب و هوا این همایش برگزار شود.

ارجمند بیان داشت: این همایش ساعت 9 و 30 دقیقه روز چهارشنبه 9 بهمن در سالن شهید شوشتری برگزار خواهد شد.

وی  در پایان گفت: در همین روز نیز نشست خبری سردار امیری، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ایام دهه فجر نیز در این سالن برگزار می شود.

انتهای پیام/ گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی