نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. بهمن 1392 - 11:07
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به یارانه در نظر گرفته شده برای بلیط های جشنوار فیلم فجر یاسوج، قیمت آن را 2 هزار و 500 تومان اعلام کرد.

به گزارش چهار فصل امین کمالوندی روز گذشته در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس در یاسوج، با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان اظهار داشت: بیش از 5 ماه به دنبال این بودیم که بتوانیم این جشنواره را در یاسوج برگزار کنیم.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که تاکنون این جشنواره در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار نشده گفت: امسال با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت کشور و مؤسسه سینما شهر برای اولین بار جشنواره فیلم فجر در یاسوج برگزار می شود.

وی تصریح کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت کشور مبلغ کمتر از 300 میلیون تومان را برای اکران 20 فیلم در یاسوج اختصاص داده است.

5 ماه تلاش مستمر برای برگزاری جشنوراه فیلم

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: تلاش ما برای برگزاری جشنواره فیلم در استان از 3 سال گذشته آغاز شد اما برای تأیید نهایی برگزاری جشنواره فیلم در استان، 5 ماه تلاش مستمری داشتیم تا این اتفاق بیفتد. 

وی با اشاره به پخش هم زمان فیلم های جشنواره فجر در تهران و یاسوج ابراز داشت: شهروندان یاسوجی هم زمان با  برج میلاد، پردیس سینمایی آزادی و پردیس سینمایی هویزه در مشهد، فیلم های جشنواره فجر را مشاهده خواهند کرد.

 2 هزار و 500 تومان، قیمت بلیط ها در یاسوج

کمالوندی به یارانه در نظر گرفته شده برای بلیط فیلم ها در یاسوج اشاره کرد و افزود: بلیت فیلم ها 6هزار تومان تعیین شده که این بلیت ها با یارانه تعلق گرفته، 2 هزار و 500 تومان در یاسوج به فروش می رسد.

وی برگزاری این جشنواره در استان را یک اتفاق بزرگ دانست و تأکید کرد: از تمام رسانه ها خواهش می کنیم که مردم را برای را آمدن به سینما  تشویق کنند تا یک آشتی بین مردم و سینما در استان ایجاد شود.

کمالوندی تصریح کرد: اگر رسانه ها در کنار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نباشند پیام ما به گوش مردم نمی رسد و کارها ابتر می ماند.

کمالوندی با تشکر از آقایان علیرضا رضا داد، ناصر باکیده و مهندس مس چی گفت: این عزیران مساعدت بسیاری انجام دادند تا برای اولین بار، جشنواره فیلم فجر در استان به میزبانی یاسوج برگزار شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به همزمانی سه جشنواره در استان اشاره کرد و بیان داشت: در 14 بهمن جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی با حضور مسئولین برای سومین سال پیاپی افتتاح می شود.

وی ادامه داد: 15 بهمن افتتاحیه جشنواره فیلم فجر است که تا 25 بهمن ادامه دارد و 26 بهمن جشنواره موسیقی فجر برپا می شود.

انتهای پیام/ گ

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی