نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. بهمن 1392 - 22:14
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه:
برخورد با متخلفان صنفی کهگیلویه متوقف می‌شود!
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه در واکنش به طرح شکایت تعزیرات حکومتی از خود گفت: با این روند کاری تعزیرات حکومتی، تشدید نظارت بر بازار و برخورد با متخلفان را متوقف خواهم کرد.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید باقر افشین ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، طرح تشدید برخورد با متخلفان صنفی را همواره در دستور کار دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه تصریح کرد: بازرسان این اداره با حضور مستمر در سطح بازار و رصد تخلفات صنوف، با متخلفان برخورد قانونی می‌کنند.

افشین با بیان اینکه پرونده متخلفان صنفی و نوع تخلف کشف شده برای اجرای حکم به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند، اذعان داشت: متأسفانه رسیدگی به پرونده‌های تخلفات صنفی با ملایمت صورت می‌گیرد و احکام ضعیفی صادر می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: متولیان تعزیرات حکومتی کهگیلویه نوع برخورد با متخلفان را قاطعانه و مقتدارنه می‌دانند در صورتی‌که این‌طور نیست و هر روز بر تعداد تخلفات حوزه صنفی شهرستان افزوده می‌شود.

افشین نوع محکومیت و میزان جریمه در جلوگیری از بروز تخلفات را مهم تلقی و خاطرنشان کرد: اگر جریمه سنگین و متناسب با نوع تخلف در نظر گرفته شود، تخلفات تکرار نخواهند شد و یا کمتر می‌شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با اشاره به اخبار منتسب به خود درباره انتقاد نسبت به نحوه رسیدگی به پرونده‌های تخلفات صنفی توسط تعزیرات حکومتی و مقصر دانستن این اداره در افسارگسیختگی بازار دهدشت ابراز داشت: تعزیرات حکومتی شهرستان در اقدامی تأمل برانگیز خبرها و مصاحبه‌های اینجانب در اطلاع‌رسانی شفاف به مردم را نشر اکاذیب دانسته و از من به دستگاه قضایی شکایت کرده است.

افشین در ادامه افزود: ابلاغیه دادگستری مبنی بر شکایت تعزیرات حکومتی شهرستان به دستم رسید و در حال پیگیری روند قضایی این شکایت هستم.

وی نوع برخورد تعزیرات حکومتی با پرونده‌های متخلفان صنفی و اقدام به طرح شکایت در انتقاد از این نوع برخورد را عجیب دانست و گفت: با این روند کاری تعزیرات حکومتی، تشدید نظارت بر بازار و برخورد با متخلفان را متوقف خواهم کرد.

افشین خاطرنشان کرد: وقتی تعزیرات حکومتی اقدام به صدور احکام ضعیف و رفع تکلیفی می‌کند و حاضر نیست این رویه را اصلاح کند شناسایی متخلفان صنفی بی‌فایده است.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی