نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. بهمن 1392 - 10:19
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از محل صندوق توسعه ملی به بخش کشاورزی این استان 357 میلیارد و به بخش صنعت نیز 349 میلیارد ریال جمعاً 706 میلیارد ریال اختصاص یافته که مدیران باید برای جذب آن تلاش کنند.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، سید موسی خادمی امشب در نشست شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط برگزار شد، اظهار داشت: برای جذب کامل اعتبارات صندوق توسعه ملی در دو بخش کشاورزی و صنعت لازم است که مدیران این دو دستگاه تا قبل از پایان امسال اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید تا حدود اواسط اسفند از سوی مدیران برای جذب این اعتبارات تلاش شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد و در خصوص اعتبارات تخصیص داده شده از محل صندوق توسعه ملی به این استان سخن می‌گفت، ادامه داد: از محل اعتبارات این صندوق مبلغ 357 میلیارد ریال به بخش کشاورزی و 349 میلیارد ریال هم به بخش صنعت و معدن اختصاص یافته که فرصتی مناسب برای گسترش برنامه‌ها و اهداف در این دو دستگاه است.

خادمی با تأکید بر اینکه در راستای جذب این اعتبارات خوب و کلان لازم است به صندوق توسعه ملی برای جذب آن‌ها طرح ارائه شود، عنوان کرد: باید در این خصوص برنامه‌ها هدف‌گذاری شوند.

وی، پیگیری و نظارت بر چگونگی هزینه‌کرد اعتبارات صندوق توسعه ملی را ضروری دانست و ابراز داشت: گزارش‌دهی اصولی از آخرین وضعیت معرفی طرح‌ها به صندوق توسعه ملی باید در دستور کار باشد.

این مسئول از مدیران در دو بخش کشاورزی و صنعت خواست تا در نشست کارگروه اشتغال گزارش‌های مستمری در خصوص جذب این اعتبارات و هزینه‌کرد آن داشته باشند و در ادامه گفت: ظرفیت‌های چشمگیری در این دو بخش وجود دارد که لازم است با استفاده از ظرفیت اعتبارات صندوق توسعه ملی به شکوفایی آن‌ها اندیشیده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توسعه استان در گرو توسعه دو بخش صنعت و کشاورزی است، یادآور شد: برای توسعه و تعالی در این دو بخش مدیران دستگاه‌ها لازم است در مرکز تعامل سازنده‌ای با مراکزی همچون صندوق توسعه ملی برای جذب اعتبارات داشته باشند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی