نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. بهمن 1392 - 11:32
8معاون اول رییس جمهور ضمن تشکر از قوه قضاییه در برخورد با متهمان مالی تصریح کرد: شخصی مانند بابک زنجانی 8 هزار میلیارد تومان از پول مردم دستش بوده است.

به گزارش چهار فصل به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا  پایگاه خبری تحلیلی قم فردا نوشت، اسحاق جهانگیری صبح پنج شنبه پس از بازدید از طرح توسعه ضلع شرقی حرم مطهر حضرت معصومه (س) در جمع خبرنگاران استان، در پاسخ به این سوال که با توجه به اتمام مهلت یک ماهه رییس جمهوری برای مبارزه با ویژه خواری چه اقداماتی انجام شده است، بیان داشت: دولت یازدهم در این دوره اصرار دارد که برای سلامت دستگاه های اجرایی یک نظارت درون قوه مجریه داشته باشد تا پیشگیری انجام شود.

وی گام اساسی در پیشگیری را هوشمند سازی دولت دانست و ادامه داد: در این زمینه تمام کارهایی که می تواند با تسهیل آن گلوگاه های فساد را برطرف کنیم، شناسایی خواهد شد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به دستگیری یکی از متهمان مالی اظهار داشت: شخصی که اکنون در رسانه ها مطرح است بیش از دو میلیارد یورو یا بیش از 8 هزار میلیارد تومان در اختیار داشته که این حجم عظیمی از سرمایه های ملت است.
وی با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین دو قوه مجریه و قضاییه در ارتباط با این پرونده بوده است بیان داشت: قوه قضاییه انصافا در این قضیه قوی ورود کرده و این فرد را دستگیر کرده است.

جهانگیری ادامه داد: این فقط یک نمونه از کارهای مهم است و احتمالا موارد دیگری هم وجود دارد که در زمان مشخص به مردم اطلاع رسانی می کنیم.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی