نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. بهمن 1392 - 16:38
سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج:
هدایت تیم فوتبال شهرداری یاسوج توسط غدیری منتفی شد
سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: قضیه سرمربیگری جمشید غدیری در تیم فوتبال شهرداری یاسوج منتفی شد.

به گزارش چهار فصل سید مذکور فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: تلاش‌ها برای حضور جمشید غدیری در تیم فوتبال شهرداری یاسوج بی‌نتیجه ماند.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج افزود: مسئولان تیم فوتبال پیام صنعت آمل به هیچ وجه و با هیچ شرط و پیش شرطی رضایت جمشید غدیری را برای حضور در یاسوج صادر نکردند.

وی افزود: با این شرایط حضور جمشید غدیری در تیم فوتبال شهرداری یاسوج به عنوان گزینه سرمربی‌ و هدایت این تیم منتفی شد.

به گزارش فارس، در حین گفت‌وگوی خبرنگار فارس با فرجی سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج، به صورت اتفاقی جمشید غدیری در تماسی تلفنی با خبرنگار فارس اضافه کرد: هر کاری انجام دادم  مدیرعامل پیام صنعت آمل حاضر به صدور رضایت‌نامه برای حضورم در شهرداری یاسوج نشد.

سرمربی اسبق تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: حتی گریه من و خانواده‌ام هم موجب نشد تا مسئولان پیام صنعت آمل رضایت‌نامه‌ام را صادر کنند و به همین دلیل دیگر نمی‌توانم به خانه‌ام تیم شهرداری یاسوج برگردم.

غدیری با بیان اینکه در طول چند روز گذشته کار من و خانواده‌ام گریه و زاری بوده، تصریح کرد: حاضر بودم برای حضور مجدد در تیم فوتبال شهرداری یاسوج هر کاری که می‌خواستند انجام دهم که نشد، ولی برای بقای این تیم در لیگ دسته یک فوتبال کشور دعا می‌کنم.

وی با ابراز انتقاد از اینکه مسئولان تیم فوتبال شهرداری یاسوج به هیچ وجه توجهی به حرف‌های وی نداشتند تا این تیم روزگار این چنینی پیدا کند، اضافه کرد: وضعیت بد تیم را همواره به آن‌ها گوشزد می‌کردم اما گوش شنوایی نبود.

غدیری گفت: اگر پیش از نیم فصل به حرف‌های ما توجه می‌کردند چند بازیکن را از تیم بیرون و چند بازیکن خوب جایگزین آن‌ها می‌کردیم تا امروز تیم فوتبال شهرداری یاسوج با این همه هوادار وضعیتی این‌گونه نداشت.

وی گزینه سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری یاسوج حضور خود برای این فصل در تیم فوتبال شهرداری یاسوج را منتفی دانست و گفت: آقای مهندس هندویی مدیرعامل این تیم معاون وزیر هم هست که در آخرین اظهار نظر خود نسبت به من گفته اگر تیم را ترک کنم به فدراسیون شکایت خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی