نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. بهمن 1392 - 10:36
به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان این گچسارانی اقدام به کشیدن نقاشی 35 متری کردند.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز و پس از برگزاری رژه خودرویی گچسارانی‌ها از محل فرودگاه تا گلزار شهدا، دانش‌آموزان این شهرستان اقدام به کشیدن نقاشی 35 متری کردند.

این مراسم که به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شده بود، دانش‌آموزان این شهرستان در مقاطع مختلف با حضور در گلزار شهدای گچساران و کشیدن نقاشی 35 متری همگام و همراه با مردم و مسئولان با آرمان‌های امام راحل و انقلاب تجدید بیعت کردند.

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان همگام با دیگر مسئولان و اقشار مختلف مردم گچساران از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ظهیرالدین پورالحسینی، مدیر آموزش و پرورش گچساران، در این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اجرای نقاشی 35 متری به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گامی در راستای شناساندن اصل انقلاب به دانش‌آموزان است.

وی افزود: آموزش و پرورش گچساران برنامه‌های متنوع و مختلفی را برای ایام دهه فجر در نظر گرفته است.

پورالحسینی تصریح کرد: نواختن زنگ انقلاب که صبح امروز صورت گرفت، قرائت سوره فجر در مراسم صبحگاهی تمامی مدارس در طول دهه فجر امسال، تجلیل از 628 برگزیده طرح نور و مهمانی لاله‌ها از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در طول دهه فجر با حضور کارشناسان آشنا به مسائل انقلاب، استفاده از سخنرانان مجرب و آگاه، دیدار دانش‌آموزان دختر مدارس با امام جمعه و دیدار با خانواده شهدا همچنین برگزاری مسابقه کتبی ویژه فرهنگیان از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران اجرای نقاشی همگانی در طول دهه فجر و اجرای سرود همگانی همسرایان فجر در 22 بهمن را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی