نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. بهمن 1392 - 13:39
فرماندار چرام گفت: انقلاب ما انقلابی عالم‌گیر است و هر چه از عمر بابرکت انقلاب ‌می‌گذرد بر عظمت آن افزوده می‌شود.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز، زنگ انقلاب در دبیرستان امام خمینی (ره) چرام همزمان با سراسر کشور و رأس ساعت 9:33 در دبیرستان امام خمینی (ره) چرام به صدا درآمد.

علی‌رضا نیکروز در این مراسم ضمن گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: گرامی‌داشت پیروزی انقلاب اسلامی، اندیشه‌ای برای انقلاب درونی ما است.

فرماندار چرام با اشاره به اینکه در تمام کشورها انقلاب‌هایی به وجود آمد و مدتی در صحنه بوده اما رخت بربستند، عنوان داشت: انقلاب ما انقلابی عالم‌گیر است و هر چه از عمر بابرکت انقلاب ‌می‌گذرد بر عظمت آن افزوده می‌شود.

وی ضمن اظهار امیدواری از اینکه خداوند توفیق دهد که مسئولیت‌های خود را به نحو احسن انجام داده و آرمان‌های امام راحل را فراموش نکنیم، عنوان داشت: مسئولیت حفظ و حراست از این انقلاب بر عهده همه ما است، بنابراین پرچم اسلام ناب محمدی را در سراسر جهان به اهتزاز در آورده و نام اسام و انقلاب را متبلور می‌کنیم.

نیکروز با بیان اینکه دلیل اینکه این انقلاب تاکنون زنده مانده و با تمام انقلاب‌های دیگر تفاوت دارد، مذهبی و اسلامی بودن آن است، گفت: امروز هم مردم ما پشتیبان ولایت فقیه، اسلام ناب و پشتیبان راه شهدای خود هستند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام، اضافه کرد: انقلاب اسلامی به ما شخصیت داد که این انقلاب مرهون خون شهدا بوده و ما باید برای حفظ و تداوم این انقلاب از جان خود هم مایه بگذاریم.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی بود که به واسطه آن، آزادی و آزادگی را آموختیم، خاطرنشان کرد: انشا‌ء‌الله مردم شریف و شهیدپرور شهرستان چرام با حضور حداکثری خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام عظمای ولایت تجدید میثاق می‌کنند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی