نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. بهمن 1392 - 13:41
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: اعتصاب کارکنان صنعت نفت گچساران همچون سایر کارکنان این صنعت، کمر رژیم ستمشاهی را شکست.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرنگار مهر، محمد باورساد شنبه صبح در حاشیه مراسم نمادین استقبال از حضرت امام خمینی (ره) گچساران در جمع خبرنگاران افزود: اعتصاب کارکنان صنعت نفت در قبل از انقلاب ضربه مهلکی به اقتصاد آمریکا و کشورهای غربی وارد کرد.

باورساد اعزام نماینده از سوی حضرت امام خمینی (ره) به مناطق نفتخیز جنوب در آن دوران را نشان از اهمیت و نقش تعیین کننده صنعت نفت در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: اعتصاب کارکنان صنعت نفت، شاه و آمریکا را از تداوم اعمال خصمانه خود بازداشت.

مدیرعامل نفت و گازگچساران افزود: کارکنان صنعت نفت ضمن هدف قراردادن پایه های پوسیده حکومت پهلوی توانستند رژیم شاهنشاهی را مغلوب اهداف آرمانخواهی خود کنند.

وی تصریح کرد: در این مدت کوتاه صدور نفت به این کشورها قطع شد و با خارج شدن ایران از گردونه تولید نفت، بهای نفت در آن زمان افزایش یافت.

باورساد در ادامه به نقش مردم گچساران در پیروزی انقلاب اشاره کرد و اظهارداشت: مردم گچساران با فداکاریهای جوانان خود نقش تعیین کننده ای در ترویج فرهنگ ناب انقلاب در شهرستان و استان داشتند.

وی وحدت میان کارکنان صنعت نفت و مردم گچساران را یکی از کلیدهای موفقیت فرهنگ انقلابی حضرت امام خمینی (ره) در گچساران دانست و تاکید کرد: کارکنان نفت گچساران در جبهه اقتصادی و مردم در جبهه فرهنگی توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

این مدیر نفتی تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی را مستلزم تداوم برنامه های بلند مدت نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم در حماسه سیاسی یکبار دیگر به جهانیان نشان دادند که همچنان پیرو اصل و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی