نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. بهمن 1392 - 21:06
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یاسوج عنوان کرد
تقویت کانون‌های علمی و هنری در دانشگاه یاسوج
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یاسوج گفت: تقویت و احیای کانون‌های علمی و هنری در دانشگاه یاسوج در اولویت قرار دارد.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، یوسف نیکروز عصر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت کار رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی و وظیفه خطیر آنها، اظهار داشت: مدیریت جدید و معاونت اجتماعی دانشگاه یاسوج رسانه‌ها را از خود می‌دانند و ایجاد ارتباط تعاملی با این قشر را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یاسوج صداقت و امانتداری در انتشار اخبار را از اصول اصلی کار خبری دانست و افزود: مدیران نیز نباید از تعامل با رسانه ها ابایی داشته باشند و با رسانه‌ها به صورت شفاف برخورد کنند.

نیکروز، ارتباط بین دانشگاه یاسوج و رسانه ها را دوسویه دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه به خصوص در حوزه معاونت فرهنگی با تمام وجود از انتقادات و پیشنهادات رسانه‌ها استقبال خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به رویکرد مدیریت جدید دانشگاه یاسوج در افزایش کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه اذعان داشت: توجه ویژه سرپرست دانشگاه یاسوج در تخصیص اعتبارات و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی قابل تقدیر است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یاسوج با اشاره به فعالیت 12 کانون فعال و نیمه فعال در دانشگاه یاسوج ابراز داشت: تلاش ما این است که علاوه بر تاسیس کانون های جدید در دانشگاه، کانون های نیمه فعال را نیز هرچه سریع تر فعال کنیم.

این مسئول در دانشگاه یاسوج در ادامه به  ساماندهی انجمن‌های علمی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: انجمن‌های علمی در تمام رشته‌های این دانشگاه فعالیت خود را بیش از پیش آغاز کرده که با برگزاری انتخابات دبیر آن‌ها مشخص شده و در کنار هر انجمن یک استاد مشاور با دستور مستقیم رئیس دانشگاه فعالیت دارد که کار هدایت علمی دانشجویان را در زمینه‌های مختلف انجام دهد.

وی ابراز امیدواری کرد که با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در دانشگاه یاسوج شاهد شکوفایی استعداد‌های دانشجویان این دانشگاه در رشته‌های مختلف علمی و هنری باشیم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی